خانه » همه » خبر » معرفی کارتخوان سیار برای شب عید ۱۴۰۲

دانلود کتاب های امتحان شده

معرفی کارتخوان سیار برای شب عید ۱۴۰۲

مشتریان و خریداران برای ارائه وجه در قبال دریافت محصولات و خدمات به دو صورت مبلغ را به فروشندگان ارائه می نمایند: ارائه وجه نقد و یا تراکنش با کارت بانکی توسط دستگاه کارتخوان سیار یا ثابت.

تراکنش با کارت های بانکی برای مشتریان و حتی فروشندگان امنیت، بهداشت و دقت در تراکنش و دریافت وجه را به دنبال دارد، زیرا پول نقد با دست به دست شدن امکان انتشار آلودگی انواع بیماری ها را دارد و امنیت چندانی هم ندارد زیرا امروزه با تکنیک های جدید مانند کف زنی، پول نقد شما را به راحتی سرقت می کنند و از همه مهم تر دقت تراکنش که باعث جلوگیری از اشتباه در ارائه وجه می شود.

در خرید و فروش های شب عید، اغلب مردم از ارائه وجه نقد خودداری می نمایند و قبل از تصمیم به خرید از فروشندگان می پرسند! کارتخوان دارید؟

داشتن کارتخوان سیار برای مشاغل سیار در شب عید لازم است اما انتخاب کارتخوان سیار یک انتخاب سخت می باشد. معمولا کارتخوان سیار برای سال های متوالی قابل استفاده خواهد بود و برخی موارد و فاکتورها هستند که باید در انتخاب و خرید کارتخوان سیار به آن ها دقت فرمایید.

با معرفی چهار کارتخوان سیار پرفروش و محبوب از مجموعه کارتخوان های موجود در ایران، انتخاب و خرید را برای شما آسان می کنیم.

البته در خرید کارت خوان سیار باید به فاکتورها و عواملی نیز دقت کنید تا کارت خوان سیار فوق العاده ای خرید نمایید و از تراکنش با آن لذت ببرید و از همه مهم تر، کار شما نیز سریع تر راه بیفتند.

قبل از معرفی این ۴ کارت خوان سیار، توضیح مختری در رابطه با این ویژگی ها و فاکتورها می دهیم تا در انتخاب و خرید شما کمک شایان و موثری کرده باشیم.

ویژگی های مهم در دستگاه کارتخوان سیار

خرید کارتخوان سیار

سرعت در تراکنش، پرتراکنش و پر پول

تراکنش هرچه سریعتر انجام شود هم مشغله شما کمتر می شود و هم مشتریان بیشتری را پذیرش می کنید. این عامل باعث می شود مشتریان شما هم تجربه خوبی از خرید و معامله با شما داشته باشند.

بهترین بازه زمانی برای تراکنش هر دستگاه کارتخوان سیار بین ۱ الی ۳ ثانیه است و این ویژگی به عوامل فنی(سخت افزار کارتخوان سیار و نرم افزار) بستگی دارد.

گاهی اوقات کارت خوان سیاری دارای ویژگی های سخت افزاری و نرم افزاری خوبی است اما این دو باهم به طور کامل هماهنگ نیستند و این موضوع در دستگاه های بی کیفیت بی نام و نشان بسیار شایع است.

چقدر شارژ میخواهید نگه دارد!؟

میزان نگهداری شارژ دستگاه کارتخوان سیار از مهم ترین عوامل در خرید این دستگاه است، زیرا با تمام شدن شارژ دستگاه عملا کسب و کار شما آماده پذیرش مشتری و در نتیجه کسب درآمد نخواهد بود.

پس توصیه ما این است که به میزان توان باطری پوز سیار خود توجه نمایید تا به طور میانگین در صورت استفاده مداوم از دستگاه پوز حداقل ۱۶ ساعت شارژ برای شما نگهداری کند. اما در موضوع باطری باید به زمان فول شارژ شدن دستگاه کارتخوان سیار هم توجه کنید و از این موضوع غافل نشوید.

صفحه لمسی، رنگی، سیاه سفید

انواع نمایشگرها در کارتخوان سیار وجود دارد، کارتخوان هایی با صفحه لمسی، دستگاه پوز با صفحه رنگی و دستگاه هایی با صفحه سیاه و سفید که این موضوع به طور کامل سلیقه ای نبوده و باید نور آفتاب، بارش باران و دیگر عوامل را در نظر داشته باشید و بعد تصمیم به انتخاب هر یک بگیرید.

اما به طور کلی کارتخوانی که صفحه نمایشگر آن لمسی است، مانند کارتخوان نیوپوز ۷۲۱۰ ، از امکانات خوب دیگری نیز برخوردار است.

اندازه صفحه نمایشگر نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار در انتخاب و خرید دستگاه پوز است، افرادی صفحه نمایشی کوچک را می پسندند و افرادی دیگر صفحه نمایشی بزرگ.

وزن، رنگ، ظاهر

این موارد تماما به سلیقه و انتظارات شما از دستگاه کارتخوان برمیگردد و لزوما عیب و یا خوبی یک دستگاه به شمار نمی رود. با مشاهده اطلاعات کارتخوان سیار قبل از خرید، مخصوصا در سایت های فروش آنلاین میتوانید از این ویژگی ها مطلع شوید.

آپشن خاص لازم دارید؟

بعضی از ویژگی ها و در واقع آپشن های خاص در کارتخوان سیار باعث خریداری آن می شود. به عنوان مثال شما به کارتخوانی نیاز دارید که وای فای متصل شود و یا نیاز دارید صفحه نمایشگر آن لمسی باشد و یا حتی می خواهید، کارت خوان سیار شما از سیستم عامل اندروید پشتیبانی کند تا قابلیت عکس برداری و نصب انواع برنامه ها را داشته باشید که اصطلاحا به این نوع دستگاه ها اندروید پوز نیز می گویند.

فروشندگان دستگاه کارتخوان موظفند شما را از ویژگی های کارت خوان ها مطلع کنند و شما نیز می توانید از فروشندگان مشاوره و راهنمایی کسب کنید.

برخی فروشگاه های آنلاین دستگاه کارتخوان تمامی ویژگی های دستگاه پوزها را در سایت قرار می دهند و می توانید، به خوبی درباره دستگاهی که قصد خرید آن را دارید اطلاعات کسب کنید.

معرفی ۴ کارتخوان سیار عالی با قیمت مناسب

کارت خوان سیار

ترتیب قرار دادن و معرفی این کارتخوان ها به منزله درجه بندی از لحاظ کیفی و فنی نیست و صرفا قصد معرفی آن ها داریم تا در میان ده ها کارتخوان سیار به نتیجه بهتری از انتخاب و خرید برسید.

کارتخوان سیار آنفو مدل af۷۰

این دستگاه پوز دارای یک باتری با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپری است که تا ۷۲ ساعت برای کاربر نگهداری شارژ دارد و در مدت زمان ۴ ساعت به طور کامل فول شارژ می شود.

سرعت تراکنش فوق العاده این کارتخوان سیار زیر ۲ ثانیه بوده و دارای یک چاپگر حرارتی با سرعت بالا است. صفحه نمایشگر آن به صورت رنگی و از جنس ال ای دی است.

یکی از ویژگی های این کارتخوان که آن را در این بازه قیمتی از دیگر دستگاه ها متمایز می کند، قابلیت اتصال به WiFi است.

برای دیدن این محصول اینجا کلیک کنید.

کارت خوان سیار نیوپوز ۷۲۱۰

یکی دیگر از محبوب ترین پوز های سیار این دستگاه است که از سرعت خوبی در کارکرد دستگاه و در تراکنش برخوردار است. باتری این دستگاه مانند آنفو af۷۰ دارای ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپر است که تا ۷۲ ساعت نگهداری شارژ دارد. همچنین سایز نمایشگر این دستگاه ۲.۸ اینچ می باشد.

کارتخوان سیارنکسگو مدل G۲ و G۳

این دو دستگاه تقریبا از نظر شکل ظاهری شبیه به هم هستند و هر دو از سرعت تراکنش فوق العاده برخوردار هستند و تنها از نظر سخت افزاری و وزن از یکدیگر متمایز هستند که مدل G۳ کمی بهتر و در واقع بهبود یافته مدل G۲ است اما با این حال کارتخوان سیار G۲ جزء قدرتمندترین دستگاه ها و محبوب ترین ها است.

راه حل برای خرید خوب …

پیشنهادی که ما برای شما داریم این است که در ابتدا با توجه به موقعیت و نیاز خود دستگاه خود را انتخاب نمایید و سپس با توجه به مبلغی که قصد هزینه کردن برای خرید دارید، تصمیم بگیرید.

معمولا برای خرید دستگاه پوز سیار نیاز به مبلغی بین ۲ تا ۴ میلیون تومان دارید.

امیدواریم راهنمایی و مشاوره ما، در انتخاب و خریدتان کمک شایانی کرده باشد و بتوانید به درستی کارتخوان خوبی خریداری نمایید.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها