خانه » همه » خبر » نماینده مجلس: هنوز «سرنخ و عامل اصلی» مسمومیت دانش آموزان پیدا نشده

دانلود کتاب های امتحان شده

نماینده مجلس: هنوز «سرنخ و عامل اصلی» مسمومیت دانش آموزان پیدا نشده

فداحسین مالکی با اشاره به جلسه فوق العاده سه‌شنبه ۱۶ اسفند ماه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، اظهار داشت: این جلسه با هدف رسیدگی و کشف علل وقوع مسمومیت تعدادی از دانش آموزان در مدارس کشور با حضور مسئولانی از دستگاه‌های امنیتی، اطلاعاتی، بهداشتی و آموزشی کشور برگزار شد.

وی بیان کرد: مطابق با گزارش مسئولان وزارت بهداشت مسئله تهدید کننده و خطرناکی بر اساس آزمایش‌های صورت گرفته در این مسمومیت‌ها وجود ندارد و خانواده‌ها نباید رعب و وحشت داشته باشند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بر اساس گزارش مسئولان وزارت کشور، وزارت اطلاعات و دستگاه‌های امنیتی این موضوع به طور دقیق در حال رصد و پیگیری است تا افرادی که پشت پرده این موضوع هستند، زودتر شناسایی شده و با آنان برخورد قاطع شود.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مسئولان وزارت آموزش و پرورش هم گزارشی درباره تعداد مدارسی که در طول این مدت شاهد مسمومیت دانش آموزان بودند، ارائه کردند. تاکید شد که مدیران و دیگر مسئولان مدارس نسبت به هر گونه اقدام مشکوک هوشیار باشند و مراتب را به دستگاه‌های ذیربط اطلاع دهند.

مالکی با بیان اینکه سرنخ‌هایی از علت مسمومیت دانش آموزان پیدا شده است، اظهار داشت: برخی از افراد که مشکوک بودند هم شناسایی و دستگیر شدند اما هنوز سرنخ و عامل اصلی این موضوع پیدا نشده است. مسئولان تاکید کردند که تحقیقات و بررسی‌های آنان برای کشف این موضوع ادامه دارد و عوامل اصلی مسمومیت دانش‌آموزان به زودی مشخص و به مردم معرفی خواهند شد.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها