خانه » همه » خبر » هم افزایی دستگاه‌های اجرایی عامل مهم کاهش حوادث جاده‌ای در طرح نوروزی ۱۴۰۲

دانلود کتاب های امتحان شده

هم افزایی دستگاه‌های اجرایی عامل مهم کاهش حوادث جاده‌ای در طرح نوروزی ۱۴۰۲

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان سمنان احسان منصورکیایی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در حاشیه دهمین جلسه کمیسیون ایمنی راه‌های استان تصریح کرد: در حوزه ایمنی راه‌ها اولویت مهم حفظ جان هموطنان است و ضمن لحاظ دغدغه دستگاه‌های ذی‌ربط باید هرگونه تصمیمی در این خصوص با توجه به همین اولویت باشد.

منصورکیایی خواب آلودگی را مهمترین عامل تصادفات برون شهری خواند و افزود: با توجه به تعطیلات پیش رو و آغاز سفرهای نوروزی اجرای طرح‌هایی همانند پویش ۶۰-۳۰ ، کمپ‌های نوروزی و اقامت موقت در مساجد، نماز خانه‌ها و مجتمع های خدماتی رفاهی بین راهی، می‌تواند تردد برون شهری را کنترل و روند کاهشی حوادث جاده‌ای را در راه‌های استان رقم بزند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان با تاکید بر هم افزایی دستگاه‌های اجرایی در طرح نوروزی یادآور شد: همراهی شهرداران در زیبا سازی مبادی ورودی شهرها و استفاده از ظرفیت ارگان‌هایی همچون بسیج نیز می تواند امکان خدمات بیشتر در استان را فراهم نماید.

وی با اشاره به افزایش حجم تردد در بازه طرح نوروزی ۱۴۰۲ اظهار داشت: با توجه به تصمیم کمیسیون ایمنی راه‌های استان، از هفته آینده تمامی عملیات عمرانی در راه‌های استان به منظور تسهیل در عبور و مرور و پیشگیری از خطرات احتمالی تا تاریخ ۲۰ فروردین تعطیل خواهد بود و تشدید نظارت بر تردد مورد تاکید قرار دارد.

منصورکیایی علائم جاده ای را در افزایش ضریب ایمنی راه ها موثر دانست و گفت: در راستای ارتقای سطح ایمنی تردد وسایل نقلیه نصب، نوسازی، بازسازی، تعمیر، پاکسازی و شستشوی انواع تابلوعلائم ایمنی، اخطاری، انتظامی و هدایت مسیر در دستور کار قرار دارد و این روند تا قبل از شروع طرح نوروزی ادامه خواهد داشت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان خاطر نشان کرد: در راستای خدمات دهی بهتر در طرح نوروزی، پاکسازی، ایمن سازی، خط کشی، تأمین روشنایی مبادی ورودی و خروجی شهرها با جدیت در حال پیگیری است و انتظار می‌رود تا قبل از شروع این طرح بتوانیم خدمات شایسته‌ای را به کاربران جاده‌ای ارائه نماییم.

وی در پایان از تمهیدات لازم برای اجرای مطلوب طرح نوروزی خبر داد و گفت: تمامی ماشین آلات برای انجام عملیات راهداری نوروزی مجهز شده و با شروع طرح نوروزی در نقاط پرحادثه استان که با هماهنگی پلیس راه مشخص شده مستقر خواهند شد.

۴۶

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها