خانه » همه » خبر » وزارت کشور: «حدود پنج نفر» در موضوع بدحال شدن دانش‌آموزان «دستگیر» شده‌اند / بازداشت‌ها در «۶ استان» بوده / برنامه‌ریز اصلی، «۴ کانال تلگرامی» دارد

دانلود کتاب های امتحان شده

وزارت کشور: «حدود پنج نفر» در موضوع بدحال شدن دانش‌آموزان «دستگیر» شده‌اند / بازداشت‌ها در «۶ استان» بوده / برنامه‌ریز اصلی، «۴ کانال تلگرامی» دارد

سید مجید میراحمدی معاون امنیتی انتظامی وزارت کشور در ارتباط تلفنی با برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری شبکه خبر سیما با اشاره به تازه‌ترین ابعاد موضوع بدحال شدن برخی دانش‌آموزان در مدارس گفت: همانطور که در اطلاعیه سوم وزارت کشور هم آمده است بازداشت‌ها در ۶ استان انجام شده و تعدادی از افراد توسط سازمان‌های اطلاعاتی کشور اعم از وزارت اطلاعات سازمان اطلاعات سپاه و فراجا بازداشت شده‌اند.

وی افزود: آنچه که به طور مشخص در بیانیه امروز وزارت کشور و توضیح داده شده بود مربوط به شهرستان لار در استان فارس بود.

معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور با بیان اینکه تاکنون حدود پنج نفر در ارتباط با موضوع بدحال شدن برخی دانش‌آموزان در مدارس دستگیر شده‌اند، گفت: نفر اصلی که طراح و برنامه‌ریز اصلی این کار بود، ۴ کانال تلگرامی دارد که خودش ادمین آن‌ها است. با بررسی محتوای کانال‌هایی که وی آن‌ها را مدیریت می‌کرد، شاهد بودیم که در این کانال‌ها محتوای ضدانقلابی، اتهام‌زنی و شایعه‌پراکنی هم در دوران اغتشاشات و هم در دوره جدید حوادث و رخدادهای مدارس موجود بوده است.

وی ادامه داد: فرد مذکور در اغتشاشات پاییز امسال هم دستگیر شده و جزو اغتشاشگران بود که سوابق سوء هم دارد و جزو آزادشدگان بوده است که دست به چنین جنایتی هم می‌زند.

میراحمدی در تشریح جزئیات اقدام یکی از عوامل دستگیر شده بدحال شدن برخی دانش‌آموزان در مدارس، تصریح کرد: نحوه کار او به این ترتیب بوده است که وی با کمک چند نفر دیگر و فرزند خود مواد محرکی را به مدرسه آورده و این اقدام را انجام می‌دهد؛ او بلافاصله از این اقدام فیلمبرداری می‌کند و هنگام انتقال دانش‌آموزان بدحال به بیمارستان به آن‌جا نیز رفته و از آن صحنه هم فیلمبرداری کرده و فیلمش را مستقیم به اینترنشنال ارسال می‌کند.

وی افزود: هدف وی هم ایجاد التهاب و دلهره و نگرانی در میان مردم و دانش‌آموزان و در واقع مستند کردن جعلی سناریوی دشمن است.

بیشتر بخوانید:

۲۱۲۱

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها