خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » آخرین آمار کرونا در ایران تا ۳۱ فروردین/ بازگشت شمار جان باختگان به کمتر از ۲۰ تن پس از ۹۲ روز/ ۱۹ استان بدون مرگ و میر در شبانه روز اخیر

آخرین آمار کرونا در ایران تا ۳۱ فروردین/ بازگشت شمار جان باختگان به کمتر از ۲۰ تن پس از ۹۲ روز/ ۱۹ استان بدون مرگ و میر در شبانه روز اخیر

1076894 488 - آخرین آمار کرونا در ایران تا ۳۱ فروردین/ بازگشت شمار جان باختگان به کمتر از ۲۰ تن پس از ۹۲ روز/ ۱۹ استان بدون مرگ و میر در شبانه روز اخیرتاکنون ۶۴ میلیون و ۲۳۳ هزار و ۶۶۱ دوز اول و ۵۷ میلیون و ۴۱۶ هزار و ۹۶۲ دوز دوم واکسن کرونا در کشورمان تزریق شده و همچنین ۲۶ میلیون و ۸۴۴ هزار و ۷۳۰ نفر دوز سوم را دریافت کرده‌اند؛ تزریق مجموعا ۱۴۸ میلیون و ۴۹۵ هزار و ۳۵۳ دوز واکسن در ایران که ۵۳ هزار و ۳۱۹ دوز از آن‌ها در شبانه روز اخیر تزریق شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر پایه اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از ظهر دیروز تا ظهر امروز و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، هزار و ۶۰۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و از این بیماران، ۲۲۱ مورد بستری شدند. با احتساب این افراد، مجموع آمار مبتلایان قطعی در کشورمان به ۷ میلیون و ۲۱۲ هزار و ۳۹۵ تن رسید.

در ۲۴ ساعت اخیر، مثل دو روز گذشته، ۱۹ تن از مبتلایان جانشان را از دست داده‌اند؛ بنابراین، تا ظهر امروز، متاسفانه آمار جان‌باختگان این بیماری در کشورمان به ۱۴۰ هزار و ۸۹۶ تن رسیده است، در حالی که تا به امروز خوشبختانه ۶ میلیون و ۹۵۴ هزار و ۹۴۱ تن از بیماران بهبود یافته‌اند.

امروز پس از گذشت ۹۲ روز، مجددا تعداد مرگ و میر روزانه بیماران کووید۱۹ به کمتر از ۲۰ نفر رسید. همچنین در شبانه روز گذشته ۲۷ استان کشور مرگ و میر ۰ و ۱ داشته‌اند که در ۱۹ استان، هیچ موردی از مرگ و میر بیماران کووید۱۹ ثبت نشده است.

همچنین ۱۲۲۵ تن از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند و همچنین تاکنون ۵۰ میلیون و ۶۰۱ هزار و ۶۰۷ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر ۵۵ شهرستان در وضعیت قرمز، ۸۴ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۲۷۴ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

بر پایه آمار‌های ۲۴ ساعت اخیر، «نرخ مرگ» در کشورمان ۲ درصد است و به همین تناسب، «نرخ بهبود» ۹۸ درصد. این در حالی است که میانگین نرخ مرگ در جهان ۱.۳ درصد است.

 
 
برای مشاهده آخرین و به روزترین آمار مبتلایان، جان باختگان و بهبود یافتگان ویروس کرونا و همچنین اطلاع از «نرخ مرگ» و «نرخ بهبود» در کشورمان و جهان، اینجا را کلیک کنید.
 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد