خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » آموزش برنامه نویسی در موسسه آتریا

دانلود کتاب های امتحان شده

آموزش برنامه نویسی در موسسه آتریا

ما در قبال پیشرفت مداوم و توسعه توانمندی‌های خود و دانشجویان و همچنین همکاری مثبت بین ما و دانشجویان مسئولیم و به اصل به اشتراک‌گذاری مهارت‌های فردی که موجب تعالی همه دوستان و دانشجویان می‌شود، باور داریم. از این رو تمام توان خود را در تولید بهترین محتوای آموزشی به کار برده‌ایم؛ و حاصل آن، باکیفیت‌ترین پکیج‌های آموزشی در زمینه‌های تخصصی برنامه‌نویسی و طراحی وب شده است.

دوره آموزش طراحی سایت

در حال حاضر بسیاری از شرکت‌های نرم‌افزاری برای طراحی سایت‌های خود نیاز به طراح وب دارند. چرا که همه کسب‌وکارهای اینترنتی برای معرفی کالا و خدمات خود نیازمند یک وب‌سایت هستند و مسلما هر وب‌سایت دارای یک رابط کاربری است؛ بنابراین با یادگیری طراحی سایت می‌توانید با شرکت‌های زیادی همکاری کنید. همچنین آن دسته از افرادی که آشنایی با برنامه‌نویسی ندارند، برای شروع، طراحی سایت بهترین گزینه است؛ زیرا آموزش طراحی سایت پیش‌نیاز خاصی ندارد و علاقه‌مندان خیلی راحت می‌توانند با این دوره شروع به یادگیری نمایند.

با یادگیری طراحی سایت امکان دریافت پروژه فریلنسری برای شما فراهم می‌شود و خب این یک فرصت خوب برای کسانی است که در شهرهایی زندگی می‌کنند که نسبت به تهران امکانات کمتری دارند و از این طریق می‌توانند به کسب درآمد بپردازند.

ما در مؤسسه آموزشی آتریا پکیج آموزش طراحی سایت را فراهم کرده‌ایم تا علاقه‌مندان به یادگیری طراحی سایت بتوانند از هر نقطه‌ای از ایران که هستند، آموزش طراحی سایت را شروع کنند. در این دوره ما تمام تلاش خود را به کار بردیم تا تجربیات سال‌ها طراحی سایت و تدریس را در قالب یک بسته آموزشی در اختیار شما قرار دهیم و شما را تبدیل به یک طراح وب حرفه‌ای نماییم. در طول این دوره آموزشی ما نمونه وب‌سایت‌های مختلفی را بسته به موضوعات مطرح‌شده (HTML5،اCSS3،اJavaScript،اjQuery و SASS) طراحی می‌کنیم تا شما مباحث را راحت‌تر، عمیق‌تر و کاربردی‌تر درک کنید، به‌نحوی‌که بتوانید ظاهر سایت‌ها را به‌خوبی طراحی و پیاده‌سازی کنید و پس از آن به‌راحتی بتوانید وارد سطوح بالاتر Front-End شوید و در شرکت‌های معتبر استخدام و مشغول به کار شوید.

atriya-4

دوره آموزش جاوا اسکریپت

به خاطر مطرح شدن فریم‌ورک‌هایی مثل Angular JS و Vue JS و کتابخانه‌هایی مثل React JS و React native و رشد سریع این فریم‌ورک‌ها و کتابخانه‌ها، در سال 2021 زبان جاوا اسکریپت پرکاربردترین زبان برنامه‌نویسی دنیا شد. در عصر جدید با توجه به توسعه سیستم‌هایی مانند  NodeJs، جاوا اسکریپت هم در Front-End و هم در Back-End حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. به‌طوری‌که شرکت‌های بزرگی مانند Netflix, Uber و NASA به جاوا اسکریپت مهاجرت کرده و سرویس‌های خود را با این زبان برنامه‌نویسی قدرتمند بازنویسی کرده‌اند.

در دوره آموزش جاوا اسکریپت مؤسسه آموزشی آتریا، به‌صورت قدم‌به‌قدم زبان برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت آموزش داده شده است. دوره آموزش جاوا اسکریپت در حقیقت یک دوره آموزشی جامع قلمداد می‌شود. در واقع شما با تماشای این بخش از پایه، اصول و مبانی برنامه‌نویسی جاوا اسکریپت را آموزش خواهید دید. برخلاف سایر دوره‌های آموزشی شما با تماشای هر دقیقه از این دوره تکنیک و آموزش‌های کاربردی و مفیدی را یاد خواهید گرفت. شما به‌عنوان مخاطب این دوره دیگر با چارچوب‌ها و اصول قدیمی آشنا نخواهید شد و به هیچ عنوان وقت خود را هدر نخواهید داد. در طول این دوره آموزشی مثال‌ها و پروژه‌های کاربردی بی‌نظیری در نظر گرفته شده است تا شما زبان جاوا اسکریپت را خیلی خوب فرابگیرید و پس از آن بتوانید یادگیری فریم‌ورک‌های آن مثل React JS و Vue JS را شروع کنید و به‌عنوان Front-End مشغول کار شوید.

atriya-3

دوره آموزش سی شارپ

زبان برنامه‌نویسی سی شارپ یکی از قدرتمندترین زبان‌های موجود در جهان است. شرکت سازنده این زبان یعنی مایکروسافت از سال ۲۰۰۰ تا الان در حال توسعه این زبان محبوب است. در حال حاضر سی شارپ دارای ویژگی‌هایی است که برنامه‌نویسی را برای شما بسیار ساده‌تر می‌کند.

به کمک تکنولوژی‌های همراه سی شارپ می‌توان انواع برنامه‌های دسکتاپ، برنامه‌های تحت وب، سرویس‌های ویندوزی، API ها و حتی برنامه‌های موبایل را طراحی کرد؛ بنابراین سی شارپ حتما یکی از بهترین انتخاب‌های ورود به دنیای برنامه‌نویسی حرفه‌ای است.

با توجه به فراگیر شدن استفاده از پلتفرم.NET به همراه سیستم مدیریت پایگاه داده SQL Server به منظور انجام پروژه‌های ویندوز، تحت وب، سرویس‌های ویندوزی، API ها و حتی برنامه‌های موبایل در ابعاد متوسط و بزرگ دوره‌ی آموزش جامع #C را که شامل آموزش پایه تا پیشرفته‌ی این زبان است را برای کاربران محترم وب‌سایت آموزشی آتریا تهیه و آماده کرده‌ایم. دوره آموزش سی شارپ متشکل از چند بخش کلی است که معمولا در کلاس‌های حضوری به‌صورت دوره‌هایی مستقل و جداگانه ارائه می‌شو‌ند؛ اما در این پکیج آموزشی تلاش کردیم تا این چند دوره را در یک دوره‌ی جامع گردآوری کنیم تا شما عزیزان با صرف هزینه‌ای کمتر بتوانید تمامی این مطالب را به‌صورت کامل فراگیرید. در پکیج آموزشی سی شارپ، مفاهیم کاربردی طراحی و پیاده‌سازی برنامه‌ها و همین‌طور طراحی پایگاه داده با استفاده از SQL Server را بررسی خواهیم کرد. در پایان هر فصل از دوره آموزشی سعی شده است تا با انجام مینی پروژه‌ها، مطالب آموزشی به‌صورت کاملا کاربردی تدریس شود. علاوه بر این در پایان این دوره یک پروژه کامل را از صفر تا صد طراحی و پیاده‌سازی خواهیم کرد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها