خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » احتمال عرضه بازی های Valve برای کنسول های خانگی قوت گرفت

دانلود کتاب های امتحان شده

احتمال عرضه بازی های Valve برای کنسول های خانگی قوت گرفت

GamingBolt به مصاحبه‌ی اخیر گیب نیوئل پرداخته است که اطلاعات جالبی از سیاست‌های آینده‌ی Valve را مشخص می‌سازد. این شرکت سال گذشته میلادی با عرضه‌ی بازی تحسین‌شده و واقعیت مجازی Half-Life: Alyx پس از مدتی دوباره پا به حوزه‌ی ساخت بازی‌های بزرگ گذاشت و قول داد که قرار نیست آن‌ها به همین یک بازی بسنده کنند. به همین خاطر به احتمال زیاد بازی‌های بیشتری از ولو در آینده خواهیم دید و به نظر می‌رسد لازم نیست خیلی برای انتشار آن‌ها منتظر بمانیم. البته همان‌طور که واضح است، بازی‌های ولو به‌طورقطع برای پی سی و روی فروشگاه استیم عرضه خواهند شد؛ اما شاید این سؤال پیش بیاید که تکلیف کنسول‌ها چه می‌شود؟ آیا اصلاً ولو برنامه‌ای برای انتشار بازی‌هایش روی پلی استیشن و ایکس باکس دارد؟

ویدئویی کوتاه از گیب نیوئل (Gabe Newell)، رئیس ولو به‌تازگی در ردیت منتشر شده است که به چنین سؤالی در یک گردهمایی دانش‌آموزی پاسخ می‌دهد. در این ویدئو می‌بینیم که ظاهراً فردی از بین دانش‌‌آموزانی که در سالن اجتماعات مدرسه نشسته‌اند، از نیوئل می‌پرسد: «آیا استیم [قصد دارد] را برای کنسول‌ها بازی منتشر کند یا [مانند همیشه] بازی‌هایش فقط برای پی سی خواهد بود؟» نیوئل در پاسخ می‌گوید: «تا آخر امسال احتمالاً جواب سؤالت را خواهی گرفت.»

در نگاه اول شاید کمی عجیب به نظر برسد که گیب نیوئل چنین موضوع مهمی را نه در قالب خبر رسمی، بلکه مثل موضوعی پیش‌پاافتاده‌ در یک گردهمایی دانش‌آموزی فاش می‌کند. مورد دیگر که باید به آن توجه کرد این است که فرد پرسش‌گر در سؤالش از کلمه‌ی «استیم» استفاده می‌کند که می‌دانیم یک پلتفرم بازی و در اختیار «ولو» است و این دو کلمه لزوماً با یکدیگر هم‌معنی نیستند. البته به نظر می‌رسد نیوئل متوجه منظور فرد مذکور شده است و شاید باید در ماه‌های آینده منتظر شنیدن اخباری از بازی‌هایی باشیم که ولو قصد دارد علاوه بر استیم، برای ایکس باکس و پلی استیشن عرضه کند.

نظر شما درباره‌ی جواب گیل نیوول چیست؟ آیا فکر می‌کنید ولو برای انتشار بازی‌هایش روی کنسول‌ها برنامه دارد؟ نظرات خود را با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها