خانه » همه » مذهبی » ارشاد همسر به دوری از گناه

ارشاد همسر به دوری از گناه


ارشاد همسر به دوری از گناه

۱۳۹۶/۱۰/۰۸


۳۷۱ بازدید

با عرض سلام و خسته نباشید
من یه مشکلی دارم تو زندگیم اینه که همسرم با اینکه نماز خونه و اهل روزه گرفتن ولی در مراسم های جشن و عروسی مختلط هم شرکت میکنه و لذت میبره بهش میگم نرو گناه داره میگه هیچ گناهی نداره
ماهواره رو هم عیب نمیدونه
چه کار کنم؟

خواهر محترم، نگرانیتان را درک می کنم. رمز موفقیتتان در این است که راه و کلید نفوذ به قلب همسرتان را کشف کنید. مردان قدرت طلبند و از انتقاد، سرزنش، تحقیر، امر و نهی خوششان نمی آید. اگر می خواهید در این امر موفق باشید باید اول از هر چیز صبور باشید و در رسیدن به نتیجه عجله نکنید بعد جایگاه قدرت همسرتان را حفظ کنید بعد به هیچ وجه حتی در زمانی که کلافه شده اید و از او دلخور شده اید، از راه انتقاد، سرزنش و تحقیر برای هدایت یک انسان مخصوصا یک مرد استفاده نکنید چون هدایتی که با انتقاد و سرزنش و تحقیر همراه باشد، نوعی تشویق به گناه است.
شما می توانید شکایت خود را به یک درخواست ساده، قابل اجرا، مشخص و معین تبدیل کنید و با هم برای متعادل کردن نگرانی شما و حس او به گفتگو و چانه زنی بپردازید.
خواهر محترم، می دانم از رفتارهای همسرتان خسته شده اید ولی باور کنید که راههای گذشته مخصوصا انتقاد و سرزنش باعث دور شدن شما از همسرتان و آلودگی بیشتر او به گناه می گردد. پس در راه رضای خدا راهتان را عوض کنید تا هم برای خود و هم همسرتان و هم آینده فرزندانتان نقطه عطف باشید.

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد