خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » اطلاعات جدیدی از مشخصات سخت‌افزاری گلکسی اس 21 FE فاش شد

دانلود کتاب های امتحان شده

اطلاعات جدیدی از مشخصات سخت‌افزاری گلکسی اس 21 FE فاش شد

در سال‌های اخیر، شاهد بودیم که قیمت گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار از مرز هزار دلار نیز گذشتند و بازار جدیدی از تلفن‌های هوشمند گران‌قیمت شکل گرفت. با اینکه پرچم‌داران جدید از ویژگی‌های منحصربه‌فرد ازجمله پردازنده‌های توانمندتری از مدل‌های گذشته برخوردار بودند، مشتریان بسیاری را از دست دادند. در‌حقیقت، بسیاری از کاربران یا بودجه برای خرید گوشی هوشمند گران‌قیمت را نداشتند یا برایشان صرفه اقتصادی نداشت. به‌همین‌دلیل، بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده پریمیوم رونق گرفت. این گوشی‌ها ویژگی‌های روز موجود در پرچم‌داران را با قیمتی ارزان‌تر به علاقه‌مندان ارائه می‌کردند.

یکی از این محصولات، گلکسی اس ۲۰ نسخه طرفداران یا Galaxy S20 FE نام داشت که سامسونگ به بازار جهانی عرضه کرد. نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ تقریبا ویژگی‌های مختلف سری پرچم‌دار اس ۲۰ را به‌همراه داشت و توانست توجه بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی‌های هوشمند اندرویدی را به‌خود جلب کند. سامسونگ برای تمامی رده‌های سخت‌افزاری، گوشی هوشمند تولید می‌کند؛ اما موفقیت نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۰ به‌قدری بود که گویا شرکت کره‌ای قصد دارد جانشینی برای این گوشی هوشمند به بازار جهانی عرضه کند که درواقع نسخه تضعیف‌شده‌ای از گلکسی اس ۲۰ است. تلفن هوشمند مدنظر نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۱ یا Galaxy S21 FE نام خواهد داشت و از همان فرمول موفق نسخه فعلی استفاده خواهد کرد و برای کاربرانی به بازار عرضه خواهد شد که به‌دنبال گوشی هوشمندی با مشخصات مطلوب، اما ارزان‌تر هستند.

تاکنون، اطلاعات جالبی از نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۱ منتشر شده است که برای مثال می‌توان به تصاویر رندرشده اشاره کرد. حال، وب‌سایت خبری AndroidAuthority گزارشی منتشر کرده است که برخی از مشخصات سخت‌افزاری جدیدترین دستاورد سامسونگ ازجمله ظرفیت باتری آن را شامل می‌شود. طبق این گزارش، نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۱ همراه‌با باتری ۴،۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی (دقیقا مشابه باتری گلکسی S20 FE) روانه بازار خواهد شد. از دیگر مشخصات فاش‌شده‌ی Galaxy S21 FE می‌توان به صفحه‌نمایشی ۶/۴ اینچی‌ و تراشه اکسینوس ۲۱۰۰ یا اسنپدراگون ۸۸۸ و ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی اشاره کرد. با‌توجه‌به تراشه‌های مدنظر، انتظار می‌رود که گلکسی S21 FE نیز مودمی سازگار با فناوری ارتباطات نوین 5G داشته باشد.

متأسفانه بسیاری از اطلاعات محصول جدید سامسونگ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. برای مثال، اطلاعات چندانی از دوربین اصلی آن نداریم؛ اما انتظار می‌رود برای دوربین سلفی از حسگر ۳۲ مگاپیکسلی استفاده شود. گلکسی S21 FE از حسگر اسکنر اثرانگشت ادغام‌شده با صفحه‌نمایش و گواهی IP68 برخوردار خواهد بود. این گواهی نشان می‌دهد گوشی جدید سامسونگ دربرابر نفوذ ذرات گردوخاک و قطرات آب مقاوم است. دیگر مشخصات نسخه طرفداران گلکسی اس ۲۱ عبارت‌اند از: GPS ،Wi-Fi 6، بلوتوث ۵، چیپ NFC و درگاه USB-C با قابلیت شارژ معکوس بی‌سیم. انتظار می‌رود سامسونگ محصول جدیدش را ۱۹ آگوست (۲۸ مرداد) رونمایی کند.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها