خانه » همه » خبر » اعلام آمادگی چند کشور خارجی برای شرکت در کشتی آزاد جام تختی

اعلام آمادگی چند کشور خارجی برای شرکت در کشتی آزاد جام تختی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ ابراهیم مهربان درباره مسابقات کشتی آزاد جام تختی، اظهارداشت: در ۲ رده نوجوانان و جوانان میزبان جام بین المللی بودیم. جام تختی هم به عنوان یک مرحله چرخه انتخابی است که در تنکابن برگزار می شود و بیشتر مدعیان ما در این مسابقه شرکت می کنند. از نظر کیفی مسابقه خوبی خواهد بود.

دبیر فدراسیون کشتی درباره حضور کشورهای خارجی در جام تختی، عنوان کرد: کشتی گیرانی از ارمنستان، اتریش، تاجیکستان و گرجستان اعلام آمادگی کرده اند تا در این جام شرکت کنند. این کشورها یکی دو روز مانده به مسابقات وارد ایران می شوند. هماهنگی ها با اداره کل ورزش مازندران انجام شده و پذیرش کشتی گیران ۱۸ خرداد است و مسابقات هم ۱۹ و ۲۰ خرداد برگزار می شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات جام تختی با حضور تماشاگران برگزار می شود یا خیر، گفت: طبق هماهنگی با فدراسیون پزشکی و شرایط استان مازندران علاقمندیم مسابقات با حضور تماشاگران باشند اما این موضوع به شرایط مختلفی بستگی دارد که باید به ما اعلام کنند.

مهربان که با برنامه دایره طلایی صحبت می کرد در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نبود ارتباط با کشورهای خارجی بیشتر می شد تا قهرمانان ما می توانستند با کشتی گیران مطرح تنه به تنه شوند، خاطرنشان کرد: از طرف روابط بین الملل مکاتبه با کشورهای مختلف انجام شده اما به خاطر برخی از مشکلاتی که این کشورها داشتند این امکان فراهم نبود در زمان برگزاری جام تختی به ایران بیایند. سعی می کنیم با اردوهای مشترک با کشورهایی که از نظر کیفی بتوانند سطح کشتی ما را بالا ببرند، برنامه ها را اجرایی کنیم.

۲۵۷ ۲۵۱

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد