واتس‌آپ در به‌روزرسانی جدید خود امکان اضافه کردن فیلترهای ویدیویی و تصویری مختلفی را فراهم کرده است. در این ترفند به نحوه افزودن فیلترها به عکس‌ها و فیلم‌ها در واتس‌اپ خواهیم پرداخت.

 

پیش از هر چیز اطمینان پیدا کنید اپلیکیشن WhatsApp به آخرین نسخه آپدیت شده است.

وارد دوربین شوید و عکسی بگیرید یا در گالری، تصاویر، فیلم ها یا گیف‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید. تنها می‌توانید بر روی گیف‌هایی فیلتر بگذارید که توسط tensor قدرت گرفته‌اند یا به هرترتیبی، واتس‌آپ از آن‌ها پشتیبانی می‌کند.

 

پس از آن که مدیای مورد نظر خود را انتخاب کردید، بر روی Share بزنید و واتس‌اپ را انتخاب کنید. حالا در صفحه‌ای که برای شما باز می‌شود امکان ویرایش مدیای مورد نظر وجود دارد. تفاوتی نمی‌کند که فایل شما فیلم یا عکس یا گیف است، فیلترهای موجود در حال حاضر برای ‌آن‌ها یکسان می‌باشد. در صورتی که فیلمی را برای ویرایش انتخاب کرده باشید، می‌توانید در همانجا، آن را به گیف تبدیل کنید. حال در همین صفحه، دست خود را بر روی صفحه بالا بکشید تا فیلترهای موجود برای شما به نمایش دربیاید.

 

 

شما می‌توانید فیلترهای متنوعی را اعمال کنید، گرچه انتخاب‌های زیادی نخواهید داشت و معلوم نیست که آیا واتس‌آپ در ورژن‌های جدیدتر خود این امکانات را گسترش می‌دهد یا خیر. پس از اعمال فیلترهای مورد نظر، بر روی Send بزنید تا تصویر مربوطه ارسال شود. زمانی که چند عکس را به شکل همزمان ارسال کنید، آن‌ها همگی در یک پیام ظاهر خواهند شد. البته (ترفندستان) اگر آن‌ها را در مدیاهای به اشتراک‌گذاشته‌شده مرور کنید، به شکل جدا به نمایش درخواهند آمد.