خانه » همه » خبر » امضای سند قهرمانی استقلال در سیرجان

امضای سند قهرمانی استقلال در سیرجان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم های فوتبال پرسپولیس و سپاهان، در آخرین بازی از هفته بیست و هفتم لیگ برتر در سیرجان به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان سپاهان با نتیجه دو بر یک پرسپولیس را شکست داد و با این نتیجه، قهرمانی استقلال در لیگ قطعی شد.

ترکیب پرسپولیس:

حامد لک، علی نعمتی، سیدجلال حسینی، علی شجاعی، رامین رضاییان، کمال کامیابی‌نیا، میلاد سرلک، مهدی ترابی، احسان پهلوان، امید عالیشاه، شرزود تمیروف

ترکیب سپاهان:

رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، دانیال اسماعیلی‌فر، امید نورافکن، فرشاد احمدزاده، جلال علی‌محمدی، محمد کریمی، سروش رفیعی، محمدرضا حسینی، سجاد شهباززاده، شهریار مغانلو

نیمه اول:

دقیقه ۱۹: پرسپولیس با خوش شانسی در این صحنه دروازه‌اش باز نشد. حرکت سریع سپاهانی‌ها از سمت راست باعث شد شوت مهاجم این تیم به تیرک بخورد و در ادامه آفساید مغانلو اعلام شد.

دقیقه ۲۷: فرصت خوب برای سپاهان به دست آمد که شوت حسینی بلوکه شد و در ادامه ضدحمله پرسپولیس شکل گرفت و شوت از راه دور تمیروف به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: فشار سپاهان باعث شد دروازه لک در یک رفت و برگشت فرو بریزد. سانتر نورافکن با شوت حسینی همراه شد و پس از بلوکه شدن توپ، نژادمهدی با یک شوت سرضرب دروازه را باز کرد.

دقیقه ۴۱: فرصت مناسب برای مغانلو به دست آمد که این بار لک توپ را راهی کرنر کرد.

بیشتر بخوانید:

دو ستاره استقلال محروم شدند

نیمه دوم:

دقیقه ۴۸: سانتر بلند سروش رفیعی از روی ضربه ایستگاهی با اشتباه عجیب و غریب حامد لک در توپگیری و اثرگذاری سجاد شهباززاده وارد دروازه پرسپولیس شد.

دقیقه ۵۴: شوت از راه دور سرلک در چارچوب نبود و از کنار دروازه مظاهری به بیرون رفت.

دقیقه ۵۶: ضربه سر ابراهیمی به تیرک سپاهان خورد و به کرنر رفت.

دقیقه ۶۴: شوت رضاییان از روی ضربه ایستگاهی در اختیار مظاهری قرار گرفت؛ رامین دد این صحنه به جایی شوت زد که دروازه‌بان یپاهان جایگیری کرده بود.

دقیقه ۷۲: فرصت عالی برای سپاهان روی ضدحنله به دست آمد و صربه نهایی اسماعیلی‌فر در چارچوب نبود.

دقیقه ۷۸: حرکت سیامک نعمتی از سمت راست با پاس در عرض او همراه شد اما کسی نبود که از این توپ استفاده کند.

دقیقه ۸۲: پرسپولیس با خطای اسماعیلی فر صاحب یک ضربه ایستگاهی شد و سانتر عالی ترابی در این موقعیت با ضربه سر خوب علی نعمتی همراه شد تا دروازه مظاهری باز شود.

دقیقه ۸۹: در این صحنه ضدحمله برای سپاهان رخ داد که میرزایی در محوطه سرنگون شد و داور اعتقادی به پنالتی نداشت.

۲۵۷ ۲۵۸

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد