خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » انگلیس صفر ـ مجارستان ۴ | آلمان ۵ ـ ایتالیا ۲ | شب عجیب فوتبال با شکست پرگل دو هم‌‌گروهی ایران در جام‌جهانی

انگلیس صفر ـ مجارستان ۴ | آلمان ۵ ـ ایتالیا ۲ | شب عجیب فوتبال با شکست پرگل دو هم‌‌گروهی ایران در جام‌جهانی

سرگروه ایران در جام جهانی قطر، بامداد امروز در خانه با چهارگل مغلوب مجارستان شد تا با دو امتیاز از چهار بازی قعرنشین گروه خود شود؛ نتیجه‌ای عجیب که در تاریخ فوتبال انگلیس بی‌سابقه بوده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم ملی پرستاره انگلیس، گرانترین تیم ملی فعلی فوتبال دنیا و قوی ترین حریف ایران در گروه خود در جام جهانی ۲۰۲۲ امشب در مالینوکس استادیوم، شکست تاریخی خانگی تجربه کرد و از مجارستان چهار گل خورد. این نتیجه بعد از گذشت ۷۰سال از باخت ۶ بر ۳ انگلستان مقابل مجارها، سنگین ترین باخت تاریخ سه شیرها بود، چون حتی یک گل هم در پاسخ به حریف نزدند.

1536704 156 - انگلیس صفر ـ مجارستان ۴ | آلمان ۵ ـ ایتالیا ۲ | شب عجیب فوتبال با شکست پرگل دو هم‌‌گروهی ایران در جام‌جهانی

در هفته چهارم از رقابت‌های فوتبال لیگ ملت‌های اروپا و در سطح A، دو دیدار برگزار شد. در بازی‌های این هفته انگلیس مقابل مجارستان قرار گرفت. آلمان به مصاف ایتالیا رفت. هلند و ولز با هم روبه رو شدند. لهستان هم به مصاف بلژیک رفت.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال انگلیس، همگروه تیم ملی ایران در جام‌جهانی و مجارستان در پایان با نتیجه ۴ بر صفر به سود مجارستان خاتمه پیدا کرد. سالای (۱۶ و ۷۰)، ناگی (۸۰) و گادزاگ (۸۹) برای مجارستان گلزنی کردند. در این مسابقه جان استونز در دقیقه ۸۰ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد. به این ترتیب یکی از تلخ‌ترین شکست‌های تاریخ فوتبال انگلیس مقابل مجارستان رقم خورد.

انگلیس با وجود بهره‌گیری از اکثر ستاره‌های خود در این بازی، اسیر فوتبال هدفمند، خونسرد و بابرنامه مجارستان شد و با وجود برتری ۷۰ به ۳۰ در مالکیت توپ، چهارتایی شد!

این باخت با ترک ورزشگاه از سوی هواداران انگلیس و تشویق مجارستان در نیمه دوم همراه شد و در دقایق پایانی بازیکنان گرت ساوت‌گیت هو شدند. مطبوعات انگلیس هم بلافاصله انتقادات بی‌رحمانه خود را آغاز کردند و نوشتند تنها دو مسابقه تا بازی مقابل ایران در قطر باقی مانده است و این تیم با این اوضاع راه بجایی نخواهد برد!

1536706 558 - انگلیس صفر ـ مجارستان ۴ | آلمان ۵ ـ ایتالیا ۲ | شب عجیب فوتبال با شکست پرگل دو هم‌‌گروهی ایران در جام‌جهانی

 

آلمان مقابل ایتالیای جوان مانچینی عقده‌گشایی کرد

در دیگر بازی این گروه تیم‌های آلمان و ایتالیا مقابل هم قرار گرفتند که این بازی با نتیجه ۵ بر ۲ به سود آلمان تمام شد. جاشوا کیمیچ (۱۰)، ایلکای گوندوگان (۴۵+۴، پنالتی)، توماس مولر (۵۱)، تیمو ورنر (۶۸ و ۶۹) برای آلمان موفق به گلزنی شدند. گنون تو (۷۸) و باستونی (۹۰+۲) برای ایتالیا توانست گلزنی کنند.

به این ترتیب در این گروه مجارستان ۷ امتیازی و صدرنشین شد. آلمان با ۶ امتیاز در رده دوم ایستاد. ایتالیا و انگلیس هم به ترتیب با ۵ و ۲ امتیاز در رده‌های سوم و چهارم قرار گرفتند.

 

1536705 917 - انگلیس صفر ـ مجارستان ۴ | آلمان ۵ ـ ایتالیا ۲ | شب عجیب فوتبال با شکست پرگل دو هم‌‌گروهی ایران در جام‌جهانی

کامبک عجیب هلند روی کامبک ولز در وقت‌ اضافه!

در گروه چهارم این رقابت‌ها تیم‌های هلند و ولز، دیگر همگروه تیم ملی کشورمان در جام‌جهانی مقابل هم قرار گرفتند که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ به سود هلند تمام شد. لانگ (۱۷)، گاکپو (۲۳) و ممفیس دپای (۹۰+۳) برای هلند گلزنی کردند. برادلی جانسون (۲۶) و گرت بیل (۹۰+۲) برای ولز موفق به گلزنی شدند. در شرایطی که ولزی‌ها در حال خوشحالی بابت کامبک بودند هلندی‌ها بلافاصله بازی را آغاز کرده و توانستند گل پیروزی را بزنند تا خوشحالی یاران بیل طولانی نباشد.

در دیگر بازی این گروه، تیم‌های لهستان و بلژیک به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه یک بر صفر به سود بلژیک خاتمه پیدا کرد. میچی باتشوایی (۱۶) برای بلژیک گل زد.

به این ترتیب، در این گروه هلند ۱۰ امتیازی شد و صدرنشین ماند. بلژیک هم جمع امتیاز‌های خود را به عدد ۷ رساند و در رده دوم قرار گرفت. لهستان و ولز هم به ترتیب با ۴ و یک امتیاز در رده‌های سوم و چهارم ایستادند.

 

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد