خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » اوپو گجت مشابه ایرتگ را با کارکرد بسیار محدودتر معرفی کرد

دانلود کتاب های امتحان شده

اوپو گجت مشابه ایرتگ را با کارکرد بسیار محدودتر معرفی کرد

اوپو ساعاتی پیش نخستین وسیله‌ی جانبی دنیای موبایل را که از فناوری باند فوق وسیع (UWB) پشتیبانی می‌کند معرفی کرد. این وسیله‌ی جانبی که قاب گوشی است، Oppo One-Touch Phone Case Set نام دارد. قاب وان تاچ اوپو با طراحی جالبش به‌خوبی از گوشی هوشمند محافظت می‌کند.

قاب وان تاچ اوپو در گوشی هوشمند

آن‌طور که Gizmochina می‌نویسد، قاب جدید اوپو در رنگ خاکستریِ کهکشانی تولید شده و سطحی صاف دارد که حس خوبی به کاربر منتقل می‌کند. قاب وان تاچ اوپو به‌لطف فناوری UWB ادراک فضایی گوشی را بهبود می‌دهد. قاب اوپو با «برچسب هویت تک‌کلیدی» می‌تواند اتصال را تشخیص دهد و کنترل بلادرنگ وسایل هوشمند خانگی را ممکن کند. برچسب هویت تک‌کلیدی با طراحی دو رنگی تولید شده و شامل دو ماده‌ی اولیه است. 

گوشی اوپو برای مکان یابی وسایل هوشمند خانگی

با قاب و برچسب هوشمند اوپو امکان موقعیت‌یابی وسایل هوشمند خانه وجود دارد

برچسب هوشمند اوپو دارای نور مخفی نشان‌دهنده‌ی وضعیت است که در نقش کلیدی برای جایگزینی در بین حالت‌های مختلف عمل می‌کند. دستگاه از درگاه USB-C استفاده می‌کند تا شارژ کردن آن ساده باشد. طراحی آهنربایی باعث می‌شود کاربران به‌راحتی بتوانند ردیاب هوشمند اوپو را به وسایل خانگی متصل کنند.

گوشی اوپو با قاب هوشمند در حال مکان یابی جاروبرقی

استفاده از قاب و برچسب هوشمند اوپو برای موقعیت‌یابی جاروبرقی در خانه

قاب جدید اوپو از سه حالت Switch و Control Card و Startup پشتیبانی می‌کند. کاربر صرفا لازم است گوشی را به سمت دستگاهی بگیرد که قصد کنترل کردنش را دارد و دو بار روی پشت کیس ضربه بزند. حالت Switch می‌تواند دستگاه مدنظر را روشن یا خاموش کند و حالت Control Card صفحه‌ی تنظیمات دستگاه را بالا می‌آورد و یک‌سری قابلیت‌ اضافه ارائه می‌دهد.

حالت جالبی به نام Scene پروفایلی ازپیش‌تنظیم‌شده را اجرا می‌کند. می‌توان از قابلیت آخر استفاده‌هایی کاربردی کرد؛ مثلا کاربر می‌تواند Scene را طوری تنظیم کند که به هنگام ترک کردن خانه تمام وسایل خاموش شوند. 

قاب وان تاچ اوپو با گجت ایرتگ اوپو

باند فوق وسیع نوعی فناوری بی‌سیم است که مزایایی نسبت‌به وای فای و بلوتوث دارد. UWB موقعیت‌یابی دقیق، کاهش مصرف انرژی و تداخل فرکانسی اندک را به‌ارمغان می‌آورد.

فناوری UWB Space Sensing اوپو از آنتن عرضی دقیقی در بخش کناری گوشی هوشمند استفاده می‌کند. آنتن دیگری روی برچسب هوشمند قرار گرفته است تا موقعیت‌یابی دقیق در سطح سانتی‌متر ارائه شود. سیستم جدید اوپو تا مسافت حداکثر ۱۵ متر قابل‌استفاده است و حتی زاویه را نیز با دقت سه درجه‌ای اندازه می‌گیرد. 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها