خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » با اختلاف نظر میان خود و پرستار کودک با تجربه چگونه کنار بیایم؟

دانلود کتاب های امتحان شده

با اختلاف نظر میان خود و پرستار کودک با تجربه چگونه کنار بیایم؟

سؤال روز صد و پنجاه و ششم تولد

با اختلاف نظر میان خود و پرستار کودک با تجربه چگونه کنار بیایم؟

شیوه های مراقبت از کودک و اختلافاتی که در این میان بین والدین و پرستاران بچه به وجود می آید از جمله چالشهایی است که والدین با آنها روبرو شده و باید سعی در رفع آنها نمایند.


با اختلاف نظر میان خود و پرستار کودک با تجربه چگونه کنار بیایم؟
مطمئناً یک پرستار کودک که احتمالاً سالها تجربه مراقبت از نوزادان را داشته است، کمی موجب ترس یک مادر بی تجربه خواهد شد. اگر پرستار مناسبی را استخدام کرده باشید، او از دانش کافی در خصوص نوزادان تازه متولد شده برخوردار است. و اگر خوش شانس باشید، دارای خرد بالایی است. او می تواند چیزهای زیادی را به شما یاد بدهد. اما فراموش نکنید که می توانید در خصوص یک مورد مدعی باشید که او با سالها تجربه فاقد آن است. شما مادر بچه هستید و درایت مادرانه شما بسیار ارزشمند است. به آنچه می گوید گوش کنید و آن را در نظر داشته باشید، اما در آخر باید به هوش و حس مادرانه خود اعتماد کنید. اگر آنچه او توصیه می کند مناسب شما نیست، آن را انجام ندهید. به عنوان مثال او ممکن است به شما بگوید که با توجه به تجربه 20 (یا 30 یا 40) ساله اش، بهتر است که نوزاد در اسرع وقت تحت یک برنامه غذایی از پیش تعیین شده قرار گیرد. با این وجود حس شما و تجربیات شخصی تان به شما می گوید که به هوش درونی نوزاد در خصوص زمان نیاز به تغذیه اعتماد کنید. نخست از توصیه او تشکر کنید و اجازه دهید از سخنان شما این گونه برداشت کند که به نظرات او احترام می گذارید اما توضیح دهید که در این مورد می خواهید از حس درونی خود پیروی کنید. حتی می توانید کمی مزاح نیز نموده و توضیح دهید که یک مادر باید آزاد باشد که کمی نیز اشتباه کند. به هر حال ما مادران چگونه می توانیم تکامل یابیم اگر اشتباه نکنیم و از آنها درس نگیریم؟
 
اگر او هنوز هم بر موضع خود پافشاری می کند، آنگاه شاید زمان آن است که راه خود را از هم جدا کنید. با مرکز خدمات پرستار کودک تماس بگیرید، اما این مرتبه در انتخاب یک پرستار کودک می دانید که به دنبال چه هستید و از چه چیز دوری می کنید. به عبارت دیگر شما از اشتباهات خود درس گرفته اید.
 
 
منبع: اپلیکیشن ردیاب کودک (‏Baby Tracker‏)‏

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها