خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » بلد و نشان مراکز واکسیناسیون را روی نقشه خود نمایش می‌دهند

دانلود کتاب های امتحان شده

بلد و نشان مراکز واکسیناسیون را روی نقشه خود نمایش می‌دهند

مسیریاب‌های بلد و نشان قابلیت نمایش مراکز واکسیناسیون را به نقشه خود اضافه کردند. براین‌اساس، هم‌اکنون آدرس دقیق ۵۶۵ مرکز واکسیناسیون کرونا در سطح کشور دردسترس کاربران «نشان» قرار دارد. «بلد» اکنون اطلاعات مراکز واکسیناسیون کرونا در محدوده‌های شرق، غرب، شمال و جنوب تهران را نمایش می‌دهد و این اطلاعات به‌زودی برای کاربران در شهرهای مشهد، اصفهان، شیراز، تبریز، کرج و اهواز به‌صورت زنده نیز فعال می‌شود.

اطلاعات مسیریاب بلد شامل ساعت کاری و میزان شلوغی هر مرکز، رده سنی افراد واجدشرایط، زمان واکسیناسیون، نوع واکسن، مدارک لازم و سایر اطلاعات تکمیلی می‌شود. این اطلاعات را در شهر تهران هر روز نیروهای بلد و کاربران مشارکت‌کننده به‌روزرسانی می‌کنند. البته کاربران بلد به اخبار کرونا و واکسیناسیون نیز دسترسی دارند. نکته جالب‌تر ثبت‌شدن تجربه‌های کاربران از مراکز واکسیناسیون است. درواقع، کاربران می‌توانند با به‌اشتراک‌گذاری نظر و عکسشان در صفحه مرکز واکسیناسیون، اطلاعات این مراکز را به‌روز کنند.

مراکز واکسیناسیون کرونا روی بلد

کاربران «نشان» نیز می‌توانند با استفاده از قابلیتی که سال گذشته به این سرویس اضافه شد، ساعت‌های شلوغ و خلوت برخی مکان‌های عمومی نظیر مراکز خرید و بیمارستان‌ها را مشاهده کنند. حال با اضافه‌شدن قابلیت مشاهده مراکز واکسیناسیون، اطلاعات این مراکز نیز دردسترس کاربران قرار دارد.

مراکز واکسیناسیون کرونا روی نشان

کاربران با جست‌وجوی عبارت «پایگاه واکسن کرونا» یا «واکسن کرونا» یا انتخاب علامت واکسن در بخش جست‌وجو می‌توانند باتوجه‌به موقعیت جغرافیایی‌شان، نزدیک‌ترین مراکز واکسیناسیون را ببینند.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها