خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » بندر بوشهر در اشغال انگلیس / جنگ چین و ژاپن به روایت تصاویر واقعی / عملکرد پهپادهای ایران در سوریه / بازسازی خودروهای کلاسیک به روش برادران رینگ / شکوه طبیعت در قاب سیاه و سفید

دانلود کتاب های امتحان شده

بندر بوشهر در اشغال انگلیس / جنگ چین و ژاپن به روایت تصاویر واقعی / عملکرد پهپادهای ایران در سوریه / بازسازی خودروهای کلاسیک به روش برادران رینگ / شکوه طبیعت در قاب سیاه و سفید

بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و… است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

 

بندر بوشهر در اشغال انگلیس

در دوران جنگ جهانی دوم، ایران از شمال توسط روسیه و از جنوب توسط انگلیس اشغال شد و بندر بوشهر دروازه کمک به روسیه از طریق خلیج فارس شد. در این ویدیوی تاریخی، صحنه هایی از هشت کشتی متحدین در ایران و بار زدن گندم به واگن های قطار، تمرکز اشغال گران در بنادر ایران، حرکت قطار با نیروهای هندی و همچنین تصاویری از غواصی برای بازیابی کشتی هوهنفل را تماشا میکنید. این ویدیو را در «تابناک» می بینید.

 

 

جنگ چین و ژاپن به روایت تصاویر واقعی

در پی سال‌ها سیاست امپریالیستی ژاپن این کشور از سال 1937 تا 1945 با کشور چین وارد جنگی شد که بعدها با حمله ژاپن به آمریکا به قسمتی از جنگ‌ جهانی دوم تبدیل شد و نهایتا با بمب‌باران هسته‌ای ژاپن توسط آمریکا و تسلم شدن آن به پایان رسید. این جنگ بزرگترین جنگ آسیا در قرن بیستم است.

 

 

عملکرد پهپادهای ایران در سوریه

رسانه سوریه گزارش داد که نیروهای سوری عملیات نظامی خود را علیه تروریست‎ها در دیرالزور با عنوان والفجر-3 پی گرفتند. در این عملیات از پهپادهای ایرانی استفاده شده که عملکرد و قدرت بالای تخریبی این پهپادها نسبت به اهداف زمینی گروه‌های تروریستی جالب توجه است. به نظر می‌رسد پهپادهای استفاده شده در این عملیات متکی به نیروهای محرکه الکتریسیته بوده‌اند. این تصاویر را برای نخستین بار در تابناک می‌بینید.

 

بازسازی خودروهای کلاسیک به روش برادران رینگ

در این ویدیو شرکتی به اسم برادران رینگ را خواهیم دید که داستان کوتاهی از دو برادر عاشق خودروهای کلاسیک است. اما ماجرا به همین جا ختم نمی‌شود آنها خودروها را خارج از عرف معمول و به روش خود بازسازی می‌کنند و همین باعث شهرت آنها شده است.

 

شکوه طبیعت در قاب سیاه و سفید

طبیعت با جزئیاتی همراه است که گاهی تماشای سیاه و سفید آن، برخی از این جزئیات را بیشتر نمایان می‌سازد. اکنون شکوه طبیعت را در قاب سیاه و سفید و با کیفیت 4K تماشا می‌کنید.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها