خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » به امامزاده می‌روم چون…

دانلود کتاب های امتحان شده

به امامزاده می‌روم چون…

به امامزاده می‌روم چون…

در این بخش طیبه رضوانی به میان شما نوجوانان رفته و نظرات تعدادی از شما عزیزان را در مود رفتن به امام زاده جویا شده است که با هم این قسمت را می خوانیم.


به امامزاده می‌روم چون...

به امام زاده می‌روم، چون به دنبال خلوتی می‌گردم برای دردِ دل کردن با خدای خوب خودم؛ جایی برای گفتن اسرار دلم و کمک خواستن از او برای این‌که در زندگی‌ام موفّق باشم.

یه پرنده‌ی غریبم
تک و تنها می‌نشینم
من ضریحشو می‌گیرم
هی می‌گم امام خوبم
کمکم کن تا بتونم
توی درسام بشم عالی
با معدلی خیالی
 
پارسا صوفی نژاد – سیزده ساله از رامسر
 
 *******

به امام زاده می‌روم تا برای ظهور حضرت حجّت دعا کنم و طلب آمرزش و مغفرت نمایم؛ چون در آن‌جا احساس آرامش دارم.

زهرا سادات خراسانی چهارده ساله از مشهد

*******
 
به امام زاده می‌روم؛ چون هوایش با هوای شهر فرق می‌کند؛ چون آسمان امام زاده با آسمان شهر فرق می‌کند. آن‌جا کسی هست تا تمام حرف‌های شاد و غم‌انگیزم را گوش دهد. آن‌جا کسی هست که تمام حواسش را به من دهد.

ریحانه سادات حسینی راد پانزده ساله از مشهد
 
*******
 
به امام زاده می‌روم؛ چون فضای معنوی آن‌جا آرامش عجیبی در دلم ایجاد می‌کند؛ حس می‌کنم می‌توانم هر خواسته و آرزویی دارم از خدا بخواهم؛ چون حضور خدا را در آن‌جا پررنگ‌تر احساس می‌کنم.

زهرا نگینی چهارده ساله از قم

 *******

به امام زاده می‌روم تا در قطعه‌ای از بهشت، درون آشفته‌ام را کمی آرام کنم تا حتّی برای لحظه‌ای هم که شده به خدا نزدیک‌تر شوم و او را ببینم. در آن‌جا آسمان به زمین نزدیک‌تر است.

معین رضوانی شانزده ساله از بجنورد
 
*******

به امام زاده می‌روم؛ چون امام زاده‌ها فرزندان امامان معصوم هستند و هر یک در دوران زندگی خود تأثیرگذار بودند. دلم می‌خواهد با زندگی آن‌ها بیشتر آشنا شوم، ضمن این‌که معنویّت آن‌جا را خیلی دوست دارم.

سیدعلی فقیه موسوی پانزده ساله از قم

*******
 
به امام زاده می‌روم؛ چون در فضای امام زاده آرامش و رهایی موج می‌زند؛ به خدا نزدیکتر می‌شوم و قلبم را با یاد خدا و وجود امام زاده جلا می‌دهم.

علی شفیعی چهارده ساله از قم

*******

به امام زاده می‌روم؛ چون بعضی وقت‌ها آدم دلش می‌خواهد از زندگی روزمرّه جدا شود و دغدغه‌هایش را دور بریزد. امام زاده‌ها بهترین محل برای خلوت کردن با خدا هستند و بعد از زیارت آن‌ها قلبم پُر از آرامش می‌شود.

فاطمه میلانی سیزده ساله از قم

منبع: مجله باران

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها