خانه » همه » خبر » تامین امنیت مراسم ۱۴خرداد تهران با ۲۰هزار نیروی پلیس

تامین امنیت مراسم ۱۴خرداد تهران با ۲۰هزار نیروی پلیس

سردار حمید هداوند در جلسه قرارگاه انتظامی، ترافیکی و امنیتی روح الله که در کلانتری مصطفی خمینی برگزار شد، با اشاره به اینکه این قرارگاه به منظور تامین امنیت و تسریع در مسائل ترافیکی مراسم بزرگداشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) از روز ها قبل کار خود را آغاز کرده است، گفت: مشتاقان و عاشقان امام راحل از ۱۱ استان کشور برای حضور در این مراسم، حضور پیدا خواهندکرد.
وی با اشاره به اینکه همه تمهیدات و ملاحظات انتظامی و ترافیکی لازم برای برگزاری هر چه با شکوه‌تر این مراسم اندیشیده شده است، افزود: تیم های عملیاتی و تجسس پلیس پایتخت به صورت محسوس و نامحسوس در این مراسم فعال خواهند بود.
جانشین رئیس پلیس پایتخت با اشاره تمهیدات پلیس برای تامین امنیت پایتخت در این ایام نیز گفت:‌ در ایام سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) ۸۵ ایستگاه ایست و بازرسی شبانه روزی در تهران دایر شده است. علاوه بر این ایستگاه‌ها، گشت‌های محسوس و نامحسوس کلانتری‌ها و آگاهی و … نیز برای تامین همه جانبه امنیت و آرامش مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام، در پایتخت فعال خواهند بود.

هداوند با اشاره به اینکه در این قرارگاه از ظرفیت فرماندهی‌های انتظامی ویژه غرب و شرق تهران نیز استفاده شده‌ است، گفت: با همکاری شهرداری تهران ۱۷ پارکینگ برای اتوبوس‌های زائران در نظر گرفته شده است و در تمام ورودی ها برای راهنمایی بهتر شرکت کنندگان در این مراسم بنر هایی نصب شده است تا زائران هر استان به پارکینگ‌های ویژه استان خود منتقل شوند.

جانشین فرمانده انتظامی تهران بزرگ همچنین با اشاره به اینکه در این مراسم بیش از ۲۰ هزار نیروی انتظامی و ترافیکی پیش بینی شده است، گفت: مردم گرانقدر ما برای همیشه قدردان امام و مقتدای خود خواهند بود و یاد و نام امام خمینی (ره) در دل های آنان ماندگار است.

بیشتر بخوانید:

امام(ره) مخالف پخش زنده سخنرانی خود بودند

سخنرانی حداد عادل در مراسم سالگرد ارتحال امام در روسیه + عکس

۴۷۲۳۱

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد