خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » تداوم اطلاع رسانی ستاد ملی در توییتر!/ در شرایط فعلی کرونایی، «پیشگیری» باید جدی‌تر گرفته شود

تداوم اطلاع رسانی ستاد ملی در توییتر!/ در شرایط فعلی کرونایی، «پیشگیری» باید جدی‌تر گرفته شود

1076894 488 - تداوم اطلاع رسانی ستاد ملی در توییتر!/ در شرایط فعلی کرونایی، «پیشگیری» باید جدی‌تر گرفته شود

ستاد ملی مقابله با کرونا بعد از یک هفته تعطیلی و ابهاماتی که به دنبال داشت، امروز تشکیل جلسه داد و باز هم به روال همیشه، مسائل مطرح شده در آن به چند توییت‌ در صفحه شخصی سخنگوی ستاد تبدیل گردید!

به گزارش «تابناک»، اینکه مجموعه‌ای سخنگو داشته باشد اما حتی یک بار نشست خبری برگزار نکند، حتی یک بار سخنگویش در جمع خبرنگاران حضور نیافته و به سوالات ایشان پاسخ ندهد و مصوبات آن مجموعه را در قالب یک یا چند توییت مبهم و کلی و جملاتی که گاه ایراد نگارشی دارند، منتشر نماید، شاید عجیب به نظر برسد اما واقعیتی است که در ستاد ملی مقابله با کرونا جریان دارد!

درباره ستاد ملی مقابله با کرونا حرف می‌زنیم که مدتی بعد از آغاز به کار دولت سیزدهم و تغییرات کابینه، انتخاب نشدن فردی به سخنگویی آن سوال برانگیز شد تا تکرار این سوال در گذر زمان، دولت مردان را مجاب به انتخاب فردی به عنوان سخنگوی ستاد ملی کند و نویدبخش پاسخگویی و شفاف سازی باشد، اما هرگز این گونه نشد.

این را می شود از عدم برگزاری حتی یک نشست سخنگوی این ستاد با رسانه ها دریافت، آن هم در شرایطی که فردی عهده دار این سمت است که از جمله معاونان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (معاون فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت) است اما ترجیح می‌دهد بعد از هر جلسه ستاد ملی تنها چند توییت منتشر کند و تمام!

1523315 116 - تداوم اطلاع رسانی ستاد ملی در توییتر!/ در شرایط فعلی کرونایی، «پیشگیری» باید جدی‌تر گرفته شوداتفاقی عجیب که اگر بگوییم گاه شامل جملات تلگرافی و بدون فعل هم می شود، سخنی به اغراق نگفته ایم. اتفاقی مشابه آنچه امروز رقم خورده و شامل دو توییت به شرح زیر است که در صفحه شخصی عباس شیراورژن در توییتر منتشر شده است:

«نکاتی از جلسه امروز (24 اردیبهشت) ستاد ملی [مقابله با] کرونا:

1. در این ایام که شاهد کنترل بیماری کرونا هستیم، پیشگیری (واکسیناسیون) و نظارت بر رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باید به صورت جدی‌تر دنبال شود

2. ارائه آموزش‌های بهداشتی به مردم در رسانه‌ها و تجهیز و آماده‌سازی مراکز درمانی برای هر احتمالی در آینده مورد توجه بیشتر قرار گیرد.

3. اینکه حدود ۵ میلیون نفر از مردم فاقد بیمه درمانی، تحت پوشش بیمه سلامت قرار گرفته اند یکی از کارهای بسیار خوب وزارت بهداشت است.

سلامت باشید

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد