خانه » همه » هنری » تشییع پیکر پیر سینماداران اصفهان

تشییع پیکر پیر سینماداران اصفهان

61921387 - تشییع پیکر پیر سینماداران اصفهان

ایسنا/اصفهان معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان خبر داد که مراسم تشییع پیکر منصور نورپور، رئیس انجمن سینماداران کشور و مدیر سینما قدس اصفهان، فردا مقابل این سینما برگزار خواهد شد.

محمدحسین محمدی فشارکی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: منصور نورپور، رئیس انجمن سینماداران کشور، سینما قدس اصفهان را در سال ۱۳۵۴ با نام شهر فرنگ ساخت و بعد از انقلاب نیز آن را بازسازی کرد و به کار خود ادامه داد.

وی ادامه داد: عشق مرحوم نورپور به سینما مثال‌زدنی بود، تا حدی که با سرعت، خود را به جشنواره‌های معتبر می‌رساند تا قرارداد فیلم‌های اول را ببندد و آن را در سینما قدس اصفهان پخش کند.

معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اصفهان گفت: شاید اگر فرد دیگری به‌جای مرحوم نورپور مدیر سینما قدس بود به خاطر موقعیت جغرافیایی این ملک آن را می‌فروخت و کسب درآمد می‌کرد، اما او حتی در همین وضعیت، پیگیر افزایش سالن‌های این سینما بود و امیدواریم که برادر ایشان، کار ناتمام او را تمام کند و سینما قدس را توسعه ببخشد.

محمدی فشارکی خبر داد: منصور نورپور روز گذشته بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت و مراسم تشییع مرحوم نورپور، فردا (چهارشنبه_۲۲ اردیبهشت‌ماه) رأس ساعت ۱۰ صبح از مقابل سینما قدس اصفهان برگزار می‌شود و سپس پیکر ایشان در تکیه خانوادگی آن‌ها در باغ رضوان اصفهان دفن خواهد شد.

انتهای پیام

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد