خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » تصویر لوازم جانبی ردیاب ایرتگ اپل فاش شد

دانلود کتاب های امتحان شده

تصویر لوازم جانبی ردیاب ایرتگ اپل فاش شد

به گزارش ورج، تصاویر فاش‌شده نشان می‌دهند ردیاب هوشمند مورد انتظار ایرتگ اپل (Apple AirTags) ممکن است به همراه تعداد زیادی وسیله‌ی جانبی متفرقه به بازار عرضه شود. فروشندگانی در eBay و Etsy و حتی والمارت در حال فروش دسته‌کلیدهای مخصوصی هستند که برای ایرتگ طراحی شده‌اند. همچنین تصویری از بندهای سیلیکونی خاصی که محفظه‌ای برای ایرتگ دارد فاش شده است.

ردیاب هوشمند اپل که طراحی و کارکرد شبیه ردیاب‌های تایل خواهد داشت، بیش از یک سال است که در شایعه‌ها حضور پیدا می‌کند و بسیاری از افشاگران انتظار دارند اپل سرانجام در مراسم Spring Loaded که ساعت ۲۱:۳۰ امشب به‌ وقت تهران برگزار می‌شود، این ردیاب را رونمایی کند.

بر اساس شایعه‌های اولیه، ردیاب هوشمند اپل طراحی مدور دارد و از فناوری بلوتوث و تراشه‌ی رادیویی باند فوق وسیع استفاده می‌کند تا کاربر بتواند ایرتگ را از طریق اپلیکیشن Find My اپل مکان‌یابی کند. تاکنون ایرتگ در کد منبع iOS، گزارش تحلیلگران و حتی یک ویدئو از بخش پشتیبانی اپل رؤیت شده است. 

تصویر فاش شده بند سیلیکونی ایرتگز اپل / Apple AirTags

هیچ تضمینی وجود ندارد شرکت‌های تولیدکننده‌ی وسایل جانبی متفرقه، این وسایل را بر اساس اطلاعات رسمی اپل تولید کنند؛ اما افشای تصاویر این‌چنینی به ما نشان می‌دهد که این شرکت‌ها قصد دارند چگونه از ردیاب‌های اپل پشتیبانی کنند. در ماه‌های گذشته شایعه‌هایی با محوریت تولید وسایل جانبی برای ایرتگ توسط شرکت نومد شنیده بودیم.

رویکرد اپل برای متصل کردن ایرتگ به وسایل شخصی تفاوت‌هایی با رویکرد تایل (اصلی‌ترین رقیبش در حوزه‌ی ردیاب‌ هوشمند) دارد. تایل ردیاب‌های خود را در فرم‌فاکتورهای مختلف می‌سازد تا هر ردیاب مخصوص وسیله‌ای خاص باشد. مثلا تایل ردیابی شبیه کارت اعتباری برای کیف پول دارد و ردیابی دیگر تولید کرده است که در آن حفره‌ای دیده می‌شود تا در نقش ردیاب برای دسته‌کلید قرار بگیرد. در مقایسه، اپل احتمالا ایرتگ را در فقط یک مدل تولید می‌کند و کاربران برای متصل کردن ایرتگ به وسایل مختلف باید سراغ لوازم جانبی بروند. این، تفاوتی بسیار جالب است که احتمالا می‌تواند ایرتگ اپل را به دستگاه پرکاربردتری تبدیل کند. 

مراسم مورد انتظار Spring Loaded اپل امشب ساعت ۲۱:۳۰ به‌ وقت تهران برگزار می‌شود. زومیت به رسم همیشه، مراسم جدید اپل را به‌ شکل گسترده پوشش می‌دهد. امشب صفحه‌ی اصلی و شبکه‌های اجتماعی زومیت را برای اطلاع از جدیدترین محصولات اپل دنبال کنید. 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها