خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » توییتر کار روی قابلیت Undo Tweet را تأیید کرد

دانلود کتاب های امتحان شده

توییتر کار روی قابلیت Undo Tweet را تأیید کرد

شواهد نشان می‌دهند توییتر (Twitter) قصد دارد قابلیت Undo Tweet را به پلتفرم خود اضافه کند؛ اما آن‌طور که محققی با نام جین مانچون وانگ می‌گوید، این قابلیت در دسترس کاربران نسخه‌ی پولی توئیتر قرار می‌گیرد. به‌ گزارش ورج، جین منچون وانگ صفحه‌ای پیدا کرده است که ظاهرا به Undo Tweet ارتباط دارد.

توییتر سال گذشته‌ی میلادی یک نظرسنجی عمومی بین کاربران برگزار کرد تا نظر آن‌ها را در مورد قابلیت‌هایی که حاضرند برایشان پول پرداخت کنند، بداند؛ در بین گزینه‌های نظرسنجی، قابلیت Undo Tweet نیز وجود داشت. همچنین مدتی پیش به این قابلیت در کد اپلیکیشن توییتر اشاره شده بود. اکنون سی‌نت ادعا می‌کند تأییدیه‌ای از توییتر دریافت کرده است تا کار روی قابلیت Undo Tweet به‌صورت رسمی اعلام شود.

صفحه فاش شده گزینه Undo Tweet در توییتر

در حال حاضر مشخص نیست که قابلیت Undo Tweet چه زمانی به‌صورت عمومی در دسترس قرار می‌گیرد. توییتر هنوز نگفته است که قابلیت مورد اشاره در انحصار کاربران پولی خواهد بود و بدین ترتیب احتمال دارد کاربران عادی نیز به آن دسترسی پیدا کنند. 

طراحی گزینه‌ی یادشده در توییتر به گونه‌ای است که به نظر می‌رسد کارکرد بسیار مشابهی با گزینه‌ی Undo Send در جیمیل دارد؛ با این توضیح که پلتفرم چند ثانیه منتظر می‌ماند و سپس ایمیل را ارسال می‌کند. کاربران سال‌ها است خواستار اضافه شدن دکمه‌ی ویرایش توییت به توییتر هستند و به نظر نمی‌رسد این اتفاق هرگز رخ بدهد؛ اما ظاهرا توییتر می‌خواهد با Undo Tweet کاربران را راضی نگه دارد. 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها