خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » جاروبرقی V15 Detect دایسون با چراغ لیزری رونمایی شد

دانلود کتاب های امتحان شده

جاروبرقی V15 Detect دایسون با چراغ لیزری رونمایی شد

برند دایسون جدیدترین جاروبرقی پرچم‌دارش را رونمایی کرد. نام این محصول Dyson V15 Detect است که ۶۹۹ دلار قیمت دارد و به سیستمی لیزری برای تشخیص گردوغبار مجهز است. به‌نوشته‌ی ورج‌، این سیستم لیزری باعث می‌شود گردوغبار روی کف خانه مشخص شود تا بتوانید بهتر فرایند تمیزکاری را انجام دهید.

براساس تصاویری که دایسون از نحوه‌ی کارکرد جاروبرقی منتشر کرده است،‌ V15 Detect در وهله‌ی اول قصد دارد به شما نشان دهد کف خانه چقدر کثیف است تا بهتر از قبل جاروبرقی بکشید. اکثر جاروبرقی‌هایی که روی سَریِ تمیزکننده‌‌شان چراغ دارند، به شما امکان می‌دهند بفهمید مشغول تمیز‌کردن چه جایی هستید؛‌ اما لیزرهای روی V15 Detect به شما امکان می‌دهند بفهمید چه چیزی را تمیز می‌کنید.

یک زن در حال استفاده از جاروبرقی دایسون Dyson V15 Detect طرح گرافیکی

جاروبرقی V15 Detect جایگزین V11 می‌شود که سال ۲۰۱۹ به بازار عرضه شده بود. V15 همچون V11 به صفحه‌نمایشی LCD مجهز است تا اطلاعات بیشتری نظیر حالت‌های مختلف تمیزکاری و میزان شارژِ باقی‌مانده را به کاربر نشان دهد.

نکته‌ی مهم دیگر درباره‌ی V15 Detect به‌غیر از اضافه‌شدن چراغ‌های لیزری، بهره‌مندی این جاروبرقی از حسگر پیزوی صوتی است که در همکاری با ریزپردازنده‌ای جدید روی حجم هوای ورودی به جاروبرقی نظارت می‌کند و با استفاده از همین داده، اندازه و تعداد ذراتی را تعیین می‌کند که وارد کیسه‌ی جاروبرقی می‌شود. سپس، این اطلاعات به صفحه‌نمایش LCD فرستاده می‌شود.

قطعات داخلی جاروبرقی دایسون Dyson V15 Detect با داده های ابعاد کثیفی ها

نکته‌ی مهم‌تر این است که اطلاعات یادشده به موتور اصلی نیز منتقل می‌شوند تا درصورتی‌که ابعاد ذرات بزرگ و تعداد آن‌ها زیاد بود، قدرت و مکش جاروبرقی افزایش یابد. جاروبرقی V15 Detect یکی از اعضای سری جدید جاروبرقی‌های دایسون محسوب می‌شود که از روز گذشته به بازار عرضه شدند و مدل‌های دیگری مثل Dyson Outsize و Dyson Omni-glide را شامل می‌شوند. هر سه محصول ازطریق وب‌سایت رسمی دایسون دردسترس قرار دارند.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها