خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » جنسیس GV80 مدل ۲۰۲۱ بالاترین رتبه ایمنی IIHS را کسب کرد

دانلود کتاب های امتحان شده

جنسیس GV80 مدل ۲۰۲۱ بالاترین رتبه ایمنی IIHS را کسب کرد

کسب بالاترین امتیاز در آزمون تصادف از مؤسسه بیمه ایمنی بزرگراه ایالات متحده (IIHS) کار ساده‌ای نیست. مدل‌های جدید از طریق ارزیابی دقیق ایمنی طراحی‌شده بررسی می‌شوند تا مهندسی خودرو را به سطح مناسب و فراتر از آن برسانند. هر خودرویی نمی‌تواند رتبه‌ی ممتاز «Top Safety Pick+» مؤسسه‌ی IIHS را کسب کند؛ اما هر خودرویی هم شاسی‌بلند جنسیس GV80 مدل ۲۰۲۱ نیست. به گزارش موتوروان، دیروز IIHS به شاسی‌بلند لوکس جدید جنسیس بالاترین امتیاز ممکن را در تست تصادف خودرو اعطا کرد.

نمای جلو خودرو شاسی بلند جنسیس جی وی 80 / 2021 Genesis GV80 رنگ مشکی در جنگل

جنسیس GV80 با گذراندن هر ۶ گروه آزمون تصادف این مؤسسه، از جمله تست تصادف جلوی راننده و سرنشین که در بخش کوچکی از سپر جلو برخورد ایجاد می‌کند، بالاترین امتیاز ممکن را به دست آورد. اما استحکام تنها ویژگی این خودروی شاسی‌بلند نیست؛ این خودرو بسیار هوشمند است. جنسیس GV80 فناوری پیشگیری از تصادف جلو را در اختیار سرنشین قرار می‌دهد که باید در ارزیابی مؤسسه IIHS رتبه‌ی ممتاز یا پیشرفته کسب کند. این خودرو هم در آزمایش‌های برخورد خودرو به خودرو و هم در آزمایش‌های خودرو به عابر پیاده موفق شد بالاترین امتیاز ممکن را به دست بیاورد.

جنسیس GV80 با فناوری خود رتبه‌ی ممتاز را به دست آورد و به کمک چراغ‌های جلوی استاندارد مجهز به پروژکتور LED و کسب رتبه‌ی قابل قبول، توانست به این موفقیت نائل شود. جنسیس موفقیت آزمایش GV80 را به انبوهی از فناوری‌های ایمنی فعال و غیرفعال و دستیار راننده مانند پلتفرم کاملا جدید این شاسی‌بلند، ۱۰ کیسه هوای استاندارد، دستیار پیشگیری از برخورد جلو و موارد دیگر نسبت می‌دهد. از نظر جنسیس، ایمنی «اولویت اساسی» تولید است و این شرکت، مشتری را به‌عنوان «تمرکز اصلی» خود قرار می‌دهد. 

نمای جانبی خودرو شاسی بلند جنسیس جی وی 80 / 2021 Genesis GV80 رنگ مشکیدر جنگل با منظره درخت

مدل ۲۰۲۱ جنسیس GV80، همان خودرویی است که تایگر وودز طی ماه گذشته در هنگام رانندگی با آن تصادف کرد. GV80 اولین شاسی‌بلند برند لوکس هیوندای به شمار می‌رود که طی سال‌های اخیر به موفقیت چشم‌گیری در دستیابی به رضایت مشتریان رسیده است. البته GV80 تنها شاسی‌بلند برند جنسیس نخواهد بود. سپتامبر گذشته، این شرکت اعلام کرد که ظرف یک سال تعداد محصولات خود را در خط تولید دو برابر می‌کند که شامل خودروهای الکتریکی هم می‌شود. GV80 نویدبخش استاندارد ایمنی بالایی برای مدل‌های آینده جنسیس خواهد بود؛ زیرا که امکانات ایمنی آن در سایر مدل‌ها مورد استفاده قرار خواهد گرفت تا رتبه «Top Safety Pick +» مؤسسه‌ی IIHS را کسب کنند. به عبارت دیگر، هیوندای از این پس با خانواده‌ای از محصولات ایمن سروکار دارد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها