خانه » همه » خبر » حافظ منافع خودی!

حافظ منافع خودی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ روز گذشته و در اقدامی مشترک، ملی پوشان وزنه برداری با انتشار متنی اعتراض آمیز، اردوی تیم ملی را ترک کرده و اعلام کردند که به دلیل مشکلات و شرایط بد موجود، حاضر به ادامه اردو نیستند.

یکی از این افراد، حافظ قشقایی ملی پوش سبک وزن وزنه برداری است که موفق شده پس از سال ها اولین مدال ایران در سبک وزن را کسب کند.

قشقایی که پیش از این بارها از سو مدیریت در فدراسیون وزنه برداری زخم خورده، هربار با درخواست خبرنگاران، برای بیان حقایق رو به رو شده، از این موضوع طفره رفته و سعی کرده سیاست یک بام و دو هوا را در پیش بگیرد و دفاعی از حق خود نداشته.

روز گذشته هم بلافاصله پس از ترک اردو توسط ملی پوشان، خبرنگار خبرآنلاین با قشقایی و دیگر ملی پوشان تماس گرفت اما همگی اعلام کردند که تمایلی برای مصاحبه ندارند. این در حالی است که مطمئنا اگر ظلم و سو مدیریتی رخ داده و قشقایی و رفقایش می خواهند حق خود را بگیرند، یا باید قدم در این مسیر نگذارند، و یا اگر قرار است با رئیس عاشق قدرت فدراسیون سرشاخ شوند، یک بار برای همیشه حقایق را بیان کنند و به دفاع از عقیده خود بپردازند.

مطمئنا چنین رویه ای نمی تواند باعث تغییر و اتفاق خاصی در وزنه برداری شود چرا که پیش از این هم بعضی ورزشکاران دست به اقدامات مشابهی زده اند اما نهایتا ماجرا با گل و شیرینی ختم شده و آن ها به تمرین برگشته اند، اما اگر قرار است این بار وزنه برداران دست در دست یکدیگر بگذارند و این میوه سمی را کنار بگذارند، بهتر است پای حرف خود بایستند، در رسانه ها از آن دفاع کنند و یک بار برای همیشه، تکلیف خود و ظلم های آشکار در فدراسیون وزنه برداری را روشن کنند.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد