خانه » همه » خبر » خطیب جمعه آبادان : حادثه «متروپل» ، گوشه‌ای از مشکلات آبادان است / امیدواریم خون جانباختگان این حادثه باعث تحول در آبادان شود

دانلود کتاب های امتحان شده

خطیب جمعه آبادان : حادثه «متروپل» ، گوشه‌ای از مشکلات آبادان است / امیدواریم خون جانباختگان این حادثه باعث تحول در آبادان شود

حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی در خطبه های این هفته نماز جمعه آبادان افزود: حادثه متروپل آبادان، خرمشهر و استان را به عزا تبدیل کرد و افراد زیادی عزیزانشان را در این حادثه از دست دادند.

وی بیان کرد:باید با مسببان این حادثه بدون مماشات برخورد قاطع صورت گیرد تا درس عبرتی برای دیگران شود.

خطیب جمعه آبادان گفت: برخی خانواده‌ها ۲ تا چهار عزیز خود را در این حادثه از دست دادند که باید مورد تفقد قرار گیرند و در کنار آنها بود.

حجت الاسلام غبیشاوی رسیدگی فوری به حادثه دیدگان این حادثه را خواستار شد و افزود: برخی در این حادثه مالباخته هستند و برخی نیز از کسب و کار افتادند که باید در کمترین زمان ممکن به آنها رسیدگی شود.

امام جمعه: دولت باید نگاه ویژه‌ای به آبادان داشته باشد

بیشتر بخوانید:

وی با قدردانی از گروه‌های امدادی حادثه متروپل بیان کرد: این گروه ها از لحظات اولیه فداکاری کردند و حتی جان خود را کف دست گذاشتند تا پیکر عزیزان را از آوار بیرون بکشند.

وی افزود: در این بین گروه های مردمی به صورت خودجوش و جهادی، با تهیه غذا و امکانات، کنار گروه‌های امدادی بودند که این نشان از اخلاص آنها بود.

خطیب جمعه آبادان در ادامه تک حاکمیتی در منطقه آزاد اروند را خواستار شد و گفت: این مورد در سفر امروز رییس جمهور به آبادان مطرح شد و امیدواریم بزودی تعیین تکلیف شود.

حجت الاسلام غبیشاوی در بخش دیگری از خطبه‌ها دخالت نکردن نمایندگان مردم این شهرستان در مجلس اسلامی را در عزل و نصب‌ها خواستار شد و افزود:متاسفانه نمایندگان در عزل و نصب ها دخالت دارند در صورتی که باید در امر نظارت دقت کنند.

وی افزود: امیدواریم خون ریخته شده جانباختگان حادثه متروپل باعث تحول در آبادان شود.

خطیب جمعه آبادان با تسلیت فرارسیدن سالروز ارتحال امام خمینی(ره) گفت: همیشه باید یاد و نام امام خمینی‌(ره) در جامعه اسلامی جهان زنده بماند زیرا انقلاب بدون نام ایشان شناخته شده نیست.

وی بیان کرد: پس از رحلت امام خمینی(ره)، فردی مدبر، متدین و دین شناس به عنوان رهبر ایران اسلامی انتخاب شد که بیش از ۳۰ سال توانسته کشور را به درستی هدایت کند.

21217

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها