خانه » همه » خبر » خطیب جمعه ارومیه: «تورم افسار گسیخته»، کار دشمن است / «بازاریان» کمک کنند تا از این بحران، خارج شویم /

خطیب جمعه ارومیه: «تورم افسار گسیخته»، کار دشمن است / «بازاریان» کمک کنند تا از این بحران، خارج شویم /

حجت الاسلام سید مهدی قریشی ۱۲ اسفندماه در خطبه های نماز جمعه ارومیه که در مصلی امام خمینی شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه جوانان قدر دوره جوانی را بدانند و نگذارند این دوره به بطالت بگذرد، تصریح کرد: مسئولان و خانواده ها مشکلات جوانان را حل کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید به اینکه دشمنان از اول با اسلام و انقلاب مشکل داشتند و درصدد نابودی نظام بودند، اظهار کرد: هدف اصلی دشمن منزوی کردن ایران، به صفر رساندن صادرات ایران، ایجاد ناامنی داخلی در کشور و از بین بردن نفوذ ایران در منطقه بود که با عنایت الهی همه توطئه های دشمن خنثی شد.

حجت الاسلام قریشی خاطر نشان کرد: پیشی گرفتن صادرات ایران از واردات، عضویت ایران در شانگهای، مراودات گسترده با چین و روسیه و کشورهای منطقه نشان از شکست دشمن در برابر ایران است.

امام جمعه ارومیه با اشاره به اینکه چون دشمن به اهداف خود در ایران نرسیده تمام توان خود را برای جنگ رسانه ای و اقتصادی بکار گرفته است، یاد آور شد: دولتمردان باید تلاش کنند مسئله اقتصادی و تورم افسار گسیخته که اکثریت توسط دشمن ایجاد شده را کنترل کنند.

وی تصریح کرد: از بازاریان و تجار نیز درخواست می شود در این شرایط با دولت همکاری کنند تا به زودی از این بحران نیز خارج شویم و در این عرصه نیز دشمن را شکست دهیم.

بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد