خانه » همه » خبر » خطیب جمعه اصفهان : آموزش و پرورش ، حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه را طراحی و اجرا کند

خطیب جمعه اصفهان : آموزش و پرورش ، حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه را طراحی و اجرا کند

حجت‌الاسلام سید احمد محمودی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به هفته تکریم جایگاه معلم در اسلام اظهار داشت: در اسلام معلمان جایگاه بالایی دارند و پیامبر فرمودند خداوند و ملائکه بر معلم درود می‌فرستند.

وی ادامه داد: بنیان‌گذار جمهوری اسلامی نیز فرمودند معلمی جایگاه انبیا الهی است. جایگاه تعلیم و تربیت بسیار ویژه است.

امام جمعه اصفهان با بیان اینکه معلم و استاد در خدمات شخصیت‌هایی که تربیت می‌کنند، شریک است تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم شأن و جایگاه این شغل را حفظ کنیم.

وی گفت: مسئولان فکر و اندیشه شهید مطهری را در مدارس و آموزش عالی اجرا کنند هر چقدر بودجه برای آموزش و پرورش اختصاص داده شود، هدر نرفته است و در جای مناسب خود را نشان خواهد داد.

محمودی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در کنار برنامه‌های خود طرحی را اجرا کند که دانش‌آموزان در نماز جمعه حضور پیدا کنند؛ چرا که یکی از برکات این نظام همین نماز جمعه است.

5692728 - خطیب جمعه اصفهان : آموزش و پرورش ، حضور دانش‌آموزان در نماز جمعه را طراحی و اجرا کند

بیشتر بخوانید :

وی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری بیان کرد: باید تمام فعالیت‌های مختلف نظام را با هم ببینیم چرا که تک بعدی دیدن آن‌ها، آثار منفی دارد و برای جلوگیری از این آثار باید همه را تبیین کنیم.

امام جمعه موقت اصفهان ادامه داد: ملاک اصلی قبولی اعمال و رسیدن به کمالات معنوی تقوا است. توجه داشته باشیم که حسنات و اعمال خوب جمع‌آوری شده ماه رمضان را پاک نکنیم.

۲۱۲۱

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد