خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » خودروساز چینی آرک فاکس، سدان برقی با همکاری هواوی تولید کرد

دانلود کتاب های امتحان شده

خودروساز چینی آرک فاکس، سدان برقی با همکاری هواوی تولید کرد

آرک‌فاکس اعلام کرد که به‌زودی خودروی برقی لوکس جدیدی را معرفی خواهد کرد که از فناوری و تجهیزات هواوی استفاده می‌کند. آن‌طور که GSMArena گزارش می‌دهد، خودروی آرک‌فاکس دارای سیستم Huawei HI شامل صفحه‌نمایش هوشمند HiCar به‌همراه فناوری لایدار و اتصال 5G است تا سیستم خودران سطح سه ارائه دهد.

در ادامه پوستری را مشاهده می‌کنید که آرک‌فاکس با محوریت خودروی برقی جدیدش که در آینده‌ای نزدیک رونمایی می‌شود منتشر کرده است:

پوستر رسمی خودرو آرک فاکس و هواوی

آرک فاکس آلفا اس اچ بی تی (Arcfox Alpha S HBT) نخستین خودروی دنیا به‌شمار می‌رود که به HI هواوی مجهز می‌شود؛ پلتفرمی که به‌طور ویژه برای خودروهای برقی توسعه داده شده است (HBT در نام خودرو مخفف عبارت Huawei Bluepark Together است).

براساس پستی که در وی چت توسط شرکت BAIC BluePark New Energy (مالک آرک‌فاکس) منتشر شده است، توانایی‌های خودران خودروی جدید در بسیاری از مواقع همچنان به توجه راننده نیاز دارد تا اگر مشکلی پیش آمد، راننده بتواند سریعا دست به کار شود و کنترل را در اختیار بگیرد.

خودروی برقی AlphaS HBT آرک‌فاکس در روز ۱۷ آوریل ۲۰۲۱ (۲۸ فروردین ۱۴۰۰) در جریان برگزاری نمایشگاه خودرو شانگهای به سه خودروی دیگر این برند ملحق می‌شود. فردی به نمایندگی از آرک‌فاکس می‌گوید: «AlphaS HBT سدان نسل بعد، هوشمند، کاملا برقی و لوکس است که به‌صورت مشترک توسط آرک‌فاکس و هواوی تولید می‌شود». 

کن هو، رئیس هیئت‌مدیره‌ی هواوی، هفته‌ی گذشته تأیید کرد که هواوی قصد ندارد خودرویی را تحت برند اختصاصی خود تولید کند. به‌جای این کار، هواوی تصمیم گرفته است وارد همکاری مستقیم با برندهای دیگر شود تا پلتفرم Huawei HI را به درون خودروهای آن‌ها وارد کند.

ژانگ شیانگ، از تحلیلگران صنعت خودرو، می‌گوید استراتژی فعلی هواوی این است که فعلا در نقش تأمین‌کننده‌ی صنعت ظاهر شود و خودروی اختصاصی نسازد. 

هواوی به‌دنبال بازارهای جدیدی به‌غیر از تجهیزات مخابراتی و گوشی هوشمند می‌گردد تا در آن‌ها ورود کند و دامنه‌ی فعالیت‌های خود را گسترش دهد. در همین حین هواوی سعی می‌کند با حضور در بازارهای جدید درآمدهای خود را بالا ببرد؛‌ به‌خصوص با درنظرگرفتن این حقیقت که آمار می‌گویند تحریم‌های ایالات متحده کسب‌و‌کار موبایل هواوی را فلج کرده است. 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها