شرکت چینی EaseUS، یکی از شرکت‌های پیشتاز در زمینه‌ی تولید نرم‌افزارهای کاربردی ویندوز محسوب می‌شود که تاکنون نرم‌افزارهای مختلفی در زمینه‌ی بازیابی اطلاعات حذف شده، پشتیبان‌گیری از اطلاعات سیستم و فایل‌ها، مدیریت پارتشین‌ها و فضای هارد درایو، تبدیل ویدیو به GIF و… تولید کرده است. به مناسبت جشن هالووین 2016، این شرکت اقدام به راه‌اندازی کمپین و مسابقه‌ای با موضوع هالووین کرده است. در نتیجه فرصت مناسبی برای برنده شدن گیفت کارت‌های 30 دلاری، 10 دلاری و همچنین دانلود رایگان نرم‌افزارهای پولی ساخت این شرکت فراهم آمده است. در ادامه به معرفی نحوه‌ی شرکت در این کمپین و همچنین معرفی محصولات پولی این شرکت که در این کمپین به طور رایگان عرضه می‌شوند پرداخته‌ایم.

 

این کمپین در دو مرحله برگزار می‌شود. ابتدا به معرفی مراحل کمپین پرداخته و در ادامه، محصولات ارائه‌شده در طول این کمپین را بررسی خواهیم کرد.

 

مرحله اول کمپین

در نخستین مرحله که از 29 مهر تا 10 آبان برگزار می‌شود و جایزه‌ی آن 6 گیفت‌ کارت 30 دلاری به به قید قرعه است، شما کافی است یک عکس از خودتان که مرتبط به جشن هالووین است را در صفحه‌ی فیس‌بوک EaseUS آپلود نمایید تا در مسابقه شرکت داده شوید. این عکس می‌تواند یک عکس واقعی با لباس مراسم هالووین باشد یا عکسی که توسط اپلیکیشن‌های تلفن همراه با عناصر هالووین آراسته شده باشد. با توجه به این که هالووین یک جشن با تم ترسناک است، هر عکسی از خودتان که توسط اپلیکیشن‌ها به صورت ترسناک تغییر پیدا کرده باشد قابل شرکت در این مسابقه خواهد بود.

 

پس از پایان مهلت شرکت در مسابقه مصادف با جشن هالووین در روز 31 اکتبر، لیست برندگان گیفت‌کارت‌ها در صفحه‌ی فیس‌بوک EaseUS منتشر می‌شود.

 

در این صفحه می‌توانید نمونه کارهای شرکت‌کنندگان را تماشا کنید.
 

 

مرحله دوم کمپین

در مرحله‌ی دوم که از تاریخ 5 آبان تا 10 آبان برگزار می‌شود و لاتاری هالووین نام دارد، شما می‌توانید با ورود به صفحه‌ی برگزاری کمپین و فشردن دکمه‌ی Start Now، به طور شانسی یکی از 8 جایزه‌ را برنده شوید. این 8 جایزه عبارتند از:

  • گیفت کارت 10 دلاری (30 عدد)
  • لایسنس قانونی نرم‌افزار EaseUS Data Recovery Wizard Pro
  • لایسنس قانونی نرم‌افزار EaseUS Partition Master Pro
  • لایسنس قانونی نرم‌افزار EaseUS Todo Backup Home
  • لایسنس قانونی نرم‌افزار EaseUS Todo PC Trans Pro
  • لایسنس قانونی نرم‌افزار EaseUS EverySync
  • لایسنس قانونی نرم‌افزار EaseUS MobiSaver For Android
  • لایسنس قانونی نرم‌افزار EaseUS MobiSaver For iPhone

 

 

معرفی محصولات عرضه‌شده در کمپین

همان‌طور که ذکر شده شما می‌توانید در مرحله‌ی دوم کمپین برنده‌ی یکی از این نرم‌افزارها به طور رایگان شوید.

 

EaseUS Data Recovery Wizard Pro

از قوی‌ترین نرم‌افزارهای بازیابی اطلاعات پاک‌شده و مخصوص سیستم عامل ویندوز است. این نرم‌افزار امکان بازیابی آسان و سریع اطلاعات حذف‌شده از رایانه‌ی شخصی، لپ‌تاپ، دستگاه‌های دیجیتال و رسانه‌های ذخیره‌سازی را فراهم می‌سازد. قیمت عادی این نرم‌افزار 69.95 دلار است.
 

 

EaseUS Partition Master Pro

یک نرم‌افزار All-In-One برای مدیریت پارتیشن‌ها و هارد درای که شامل سه ابزار اصلی است: مدیریت پارتیشن‌، کپی دیسک و پارتیشن‌ و بازیابی پارتیشن. قیمت عادی آن 39.95 دلار است.

 

EaseUS Todo Backup Home

این نرم‌افزار پشتیبان‌گیری، از سیستم و داده‌های در برابر خرابی‌های احتمالی محافظت می‌کند و به ایجاد نسخه‌ی پشتیبان از آن‌ها می‌پردازد. امکاناتی که (ترفندستان) این نرم‌افزار فراهم می‌کند شامل پشتیبانی‌گیری و بازیابی با یک کلیک، پشتیبان‌گیری از فایل‌ها، پشتیبان‌گیری از پارتیشن و دیسک، پشتیبان‌گیری از ایمیل Outlook و… است. قیمت عادی این نرم‌افزار 29 دلار است.

 

EaseUS Todo PC Trans Pro

یک نرم‌افزار کاربردی برای انتقال اطلاعات و اپلیکیشن‌ها از یک رایانه‌ به رایانه‌ی جدید. زمانی که یک رایانه یا لپ‌تاپ جدید تهیه می‌کنید با این نرم‌افزار می‌توانید به آسانی اطلاعات را را از سیستم قبلی به سیستم جدید منتقل کنید. قیمت عادی این نرم‌افزار 49.95 دلار است.
 

 

EaseUS EverySync

نرم‌افزار مناسبی جهت همگام‌سازی اطلاعات و فایل‌ها در میان چند سیستم و منبع به‌اشتراک‌گذاری. قیمت این نرم‌افزار برای یک رایانه 29.95 دلار است.
 

 

EaseUS MobiSaver

نرم‌افزار مناسب بازیابی اطلاعات و فایل‌های حذف شده در سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS. این نرم‌افزار امکان بازیابی پیام‌‌ها، مخاطبین، فایل‌ها، عکس‌ها و تصاویر را دارد. قیمت این نرم‌افزار 19.95 دلار است.
 

 

صفحه‌ی اصلی وب‌سایت EaseUS به نشانی www.easeus.com در دسترس است.

ویدیو از Kasra