خانه » همه » خبر » ترند ترین های خبری امروز » دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران ابقا شد

دانلود کتاب های امتحان شده

دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران ابقا شد

پس از هفته ها کشمکش و جنجال، دراگان اسکوچیچ ابقا شد. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ با اعلام سخنگوی فدراسیون فوتبال «اسکوچیچ» به فعالیش در تیم ملی به عنوان سرمربی ادامه خواهد داد و در جام جهانی قطر یوزها را هدایت خواهد کرد.

احسان اصولی بعداز پایان جلسه هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، اعلام کرد که در نهایت و پس از بررسی‌های فراوان و طرح نام کاندیداهای تیم ملی ، اعضای هیات رئیسه به ابقای اسکوچیچ رای دادند.

دراگان اسکوچیچ در تیم ملی ایران ابقا شد

حالا مشخص نیست تکلیف این مربی کروات با بازیکنان و ستاره‌های مخالفش در تیم ملی که در راس آنها مهدی طارمی و علیرضا جهانبخش قرار گرفته‌اند، چه خواهد شد؟

 

احسان اصولی به خبرنگاران گفت: در جلسه امروز هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال با کمیته فنی بحث‌های مفصلی برگزار و نقطه‌نظرات عزیزان مطرح شد، بعد از آنهم اعضای هیات رئیسه براساس مولفه‌هایی که مطرح بود به گفت‌وگو نشستند و در مجموع برآیند و نتیجه این جلسه همانطور که بارها سرپرست فدراسیون فوتبال و اعضای هیات رئیسه عنوان کرده بودند، دراگان اسکوچیچ با توجه به قرارداد و جمعی جهات سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان باقی ماند!

تابناک احتمال تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال را هنوز منتفی نمی داند و امکان دارد رئیس بعدی فدراسیون فوتبال در هشتم شهریور ، برنامه و اعتقاد دیگری داشته باشد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها