خانه » همه » مذهبی » دعا برای یافتن همسر مناسب – دعای همدلی و جلب محبت – دعای وحدت و جلب رضایت

دعا برای یافتن همسر مناسب – دعای همدلی و جلب محبت – دعای وحدت و جلب رضایت


دعا برای یافتن همسر مناسب – دعای همدلی و جلب محبت – دعای وحدت و جلب رضایت

۱۳۹۷/۰۴/۱۱


۲۳۱۱ بازدید

ذکر و دعا و آیه، براى پیدا شدن، دختر زیبا و مومن,کم تعوقه، بدون، مهریه یا با مهریه کم کدام است؟
دعا و ذکر و آیه، براى وحدت افراد خانواده کدام است؟
ذکر و دعا و آیه، براى وحدت مسلمانان جهان کدام است؟
دعا و ذکر و آیه، براى از بین رفتن نارضایتى در جامعه کدام است؟

1. دعا برای یافتن همسر
توجه شما را به نکات زیر جلب مى کنیم:
1- توسل به اهل بیت عصمت وطهارت علیهم السلام به ویژه حضرت امام جواد علیه السلام را در برنامه روزانه خود قرار دهید.2- همچنین دعای معراج و نادعلی برای گشایش همه گرفتاری ها از جمله مشکل شما مفید است این دو دعا را زیاد بخوانید.3- خواندن نماز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) و درخواست از آن حضرت هم مفید است. در شب جمعه غسل کنید (غسل مستحبى) و بعد از نیمه شب، نماز امام زمان (عجل الله تعالی فرجه) را بخوانید (کیفیت آن در مفاتیح الجنان در ضمن اعمال شب جمعه آمده است).4- از امیرالمومنین (علیه السلام) نقل گردیده هر که قصد ازدواج داشته باشد دو رکعت نماز گذارد در هر رکعت پس از حمد سوره یاسین بخواند پس از اتمام نماز حمد و ثناى پروردگار گذارد. 5- برخی به حسب تجربه خواندن و مداومت بر تلاوت آیه 21 سوره روم را برای این منظور کارساز و مفید می دانند و آن آیه چنین است:« وَ مِنْ آیاتِهِ أَنْ خَلَقَ لَکُمْ مِنْ أَنْفُسِکُمْ أَزْواجاً لِتَسْکُنُوا إِلَیْها وَ جَعَلَ بَیْنَکُمْ مَوَدَّةً وَ رَحْمَةً إِنَّ فِی ذلِکَ لَآیاتٍ لِقَوْمٍ یَتَفَکَّرُونَ »؛ « و از نشانه هاى خداوند این است که همسرانى از جنس خود شما براى شما آفرید، تا در کنار آنها آرامش یابید، و در میانتان مودت و رحمت قرار داد، در این نشانه هایى است براى گروهى که تفکر مى کنند». 6- سه روز چهارشنبه، پنج شنبه و جمعه را روزه بگیرید و روز جمعه نماز جعفر طیار به جاى آورید (کیفیت آن در مفاتیح الجنان در ضمن اعمال روز جمعه آمده است). این عمل که مورد توجه بزرگان دین بوده، در استجابت دعا بسیار مؤثر است.7- در هر شبانه روز، یک بار زیارت عاشورا و دعاى توسل را به نیت این حاجت قرائت کنید. 8- از والدین خود بخواهید برای ازدواج شما دعا کنند چرا که دعای پدر و مادر در حق فرزند مستجاب است.
2- دعای همدلی و جلب محبت :
گفته شده به حسب تجربه آیه 96 سوره مبارکه مریم برای ایجاد محبت مناسب است : إِنَّ الَّذینَ آمَنُوا وَ عَمِلُوا الصَّالِحاتِ سَیَجْعَلُ لَهُمُ الرَّحْمنُ وُدًّا ؛ همانا آنان که به خدا ایمان آوردند و نیکوکار شدند خداى رحمان آنها را (در نظر خلق و حق) محبوب مى گرداند.
گفتن ذکر « یا وَدود» به تعداد 1001 مرتبه نیز در جلب محبت و محبوب شدن موثر است.
3- دعای وحدت و جلب رضایت :
«اللَّهُمَّ حَبِّبْنِی إِلَى جَمِیعِ خَلْقِکَ حَتَّى لَا یکُونَ لِی فِی قَلْبِ أَحَدٍ مِنْ خَلْقِکَ غِلْظَةٌ وَ لَا یعَارِضُونِی وَ اجْعَلْهُمْ یسْتَقْبِلُونِّی بِوُجُوهٍ بَسِیطَةٍ وَ یقْضُونَ حَوَائِجِی وَ یطْلُبُونَ مَرْضَاتِِی وَ یخْشَوْنَ سَخَطِی بِاسْمِکَ الْقُدُّوسِ الْعَظِیمِ الْأَعْظَم»

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد