خانه » همه » مذهبی » دفع نحوست و سحر و جادو

دانلود کتاب های امتحان شده

دفع نحوست و سحر و جادو


دفع نحوست و سحر و جادو

۱۳۹۸/۰۵/۱۹


۱۲۳۰ بازدید

سلام علیکم.می گویند جهت دفع نحوست و سحر و… غسلی است به نام قل هوالله که دستورخاصی دارد. خواستم بپرسم آیا از نظر روایی و دینی چنین غسلی داریم ومعتبر است یاخیر؟

در پاسخ به مطالب ذیل توجه کنید:الف – درمنابع معتبر روایی به چنین غسلی (قل هوالله ) اشاره ای نشده است، و وجود ندارد.ب – برای دفع نحوست هیچ چیز بهتر از توکل کردن بر خداوند، صدقه و توسل به خداوند و مقربان درگاه ، و صدقه دادن و دعاها و استعاذات وارده نیست. وظیفه ما انجام این اعمال است نه رعایت سعد و نحس بودن ساعات.
ج- سحر و جادو هرچند از نظر قرآن کریم و احادیث واقعیت دارد اما نکته مهم این است که نباید همه گره ها و مشکلات زندگی را که عمده نتیجه و عکس العمل اعمال بد ما است به حساب سحروجادو گذاشت. پس دامنه تاثیر سحرو جادو با وجود واقعیت داشتن آن به این گستردگی که مردم تصور می کنند نیست. بنابراین هر مشکل و مسئله ای که در زندگی انسان پیش می آید به این معنا نیست که اثر سحر و جادو و یا حسادت دیگران می باشد ، بلکه ممکن است به دلیل عوامل دیگر ( امتحان و آزمایش الهی ، بیماری و … ) باشد.
د- راه هایى براى بطلان سحر و جادو به شرح زیر وجود دارد و لازم نیست به دنبال افرادی باشید که ادعای قدرت باطل کردن سحر دارند.
1- استعاذه به خداوند وخواندن سوره هاى فلق و ناس.
۲- خواندن و نوشتن آیات ۷۵ تا ۸۲ سوره یونس.
۳- دعا وتضرع به درگاه خداوند.
۴- درخواست دعا از اولیاى واقعى خداوند.
۵- صدقه دادن.

ممکن است این مطالب هم برای شما مفید باشد:

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها