خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » رودستر برقی و مفهومی ام جی سایبرستر رونمایی شد

دانلود کتاب های امتحان شده

رودستر برقی و مفهومی ام جی سایبرستر رونمایی شد

ام‌جی (MG) پیش از آغاز به کار نمایشگاه خودرو شانگهای، از خودروی مفهومی سایبرستر (Cyberster) رونمایی کرد. به گزارش Carscoops، سایبرستر برای نمایش «اهداف و آرمان‌های ورزشی این برند و همچنین جستجوی امکانات خودروهای اسپرت آینده» ایجاد شده است. سایبرستر در حقیقت رودستر زیبایی به شمار می‌رود که چند نشانه از مدل نمادین و برجسته‌ی MGB را در خود می‌گنجاند.

نمای جلو خودروی مفهومی  و برقی ام جی سایبرستر / MG Cyberster Concept قرمز رنگ

از جلوی خودرو شروع می‌کنیم و در ابتدا کاپوت خمیده و چراغ‌های جلوی چشم جادویی (Magic Eye) وجود دارد که با روشن شدن «باز» ​​می‌شوند. این خودروی مفهومی دارای سپر جلوی آیرودینامیک است که احتمالاً هوا را برای خنک کردن ترمزها از دریچه‌های تغاری گل‌گیر خارج می‌کند.

با حرکت بیشتر به سمت عقب، می‌توانیم شیشه جلوی کوتاه را با قاب مینیمالیستی ببینیم. این مدل دارای رکاب‌های جانبی آیرودینامیک و «کمربندهای لیزری LED» است که از گلگیرهای جلو و درها برش می‌خورند. از جمله سایر موارد برجسته در این خودروی مفهومی می‌توان به گُرده‌های عضلانی عقب، حلقه‌های شیک و رینگ‌های بزرگ پیچیده در لاستیک‌های میشلن اشاره کرد.

نمای عقب خودروی مفهومی  و برقی ام جی سایبرستر / MG Cyberster Concept قرمز رنگ

در عقب خودرو «دُم زاویه‌دار kamm» با لوگوی نورانی MG وجود دارد. این مدل دارای چراغ‌های عقب LED با الهام از طرح پرچم بریتانیا و دیفیوزر بزرگ است.

کارل گاتهام، مدیر طراحی پیشرفته SAIC در لندنُ در این زمینه گفت:

سایبرستر مدل جسورانه‌ای است که به‌شدت به آینده ام‌جی چشم دوخته است و میراث گذشته‌ی ما را تکرار می‌کند؛ اما مهم‌تر از همه، روی تکنولوژی‌های نوین و طراحی پیشرفته تمرکز دارد. خودروهای اسپرت منبع حیات و دی‌ان‌ای ام‌جی هستند و سایبرستر مدل مفهومی بسیار هیجان‌انگیزی برای ما است.

نمای سه چهارم عقب خودروی مفهومی  و برقی ام جی سایبرستر / MG Cyberster Concept قرمز رنگ

مسئولان ام‌جی به مشخصات سایبرستر اشاره چندانی نکردند؛ اما بهره‌گیری این خودروی مفهومی از معماری کاملاً الکتریکی را تأیید کردند که شعاع حرکتی آن ۸۰۰ کیلومتر (۴۹۷ مایل) است. این مدل همچنین از قابلیت اتصال 5G بهره می‌برد و کمتر از ۳ ثانیه طول می‌کشد تا از حالت سکون به سرعت ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت دست یابد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها