نحوه تبدیل یک عکس زنده به یک ویدیو در iOS

عکس‌های زنده یکی از امکانات جذابی است که اپل مدتی پیش معرفی کرده است. آن‌ها در اصل فیلم‌های دو ثانیه‌ای هستند که هنگام عکس گرفتن ضبط می‌شوند. اپلیکیشن Camera درست قبل از ضربه زدن روی دکمه capture ضبط فیلم را شروع می‌کند. و باعث می‌شود خاطرات زیبایی را در این فرایند ضبط کنید. عکس‌های زنده در اصل یک فیلم هستند اما در قالب ویدیویی نیستند که اکثر اپ‌ها آن‌ها را بشناسند. و زمانی که آن‌ها را به صورت آنلاین به اشتراک می‌گذارید به عنوان عکس زنده پخش نمی‌شوند. به همین جهت، شما باید یک عکس زنده را به یک ویدیو تبدیل کنید. در اینجا نحوه انجام این کار را به شما توضیح خواهیم داد.

 

تبدیل کردن عکس زنده به فیلم

خود سیستم عامل iOS گزینه‌ای برای تبدیل عکس‌های زنده به ویدیو که در اپلیکیشن Photos ساخته شده است دارد.

 

روش شناسایی عکس‌های زنده

در iOS، عکس‌های زنده دارای نماد مشخصی هستند. وآن یک دایره جاسازی شده در یک دایره دیگر است که در کنارش کلمه LIVE نوشته شده است. همچنین برای دسترسی به عکس‌های زنده می‌توانید به آلبومی که به صورت خودکار در اپ Photos ایجاد شده است مراجعه کنید.

 

تبدیل به فیلم

برای تبدیل یک عکس زنده به یک ویدیو، مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. برنامه Photos را در iPhone یا iPad خود باز کنید.
  2. عکس زنده‌ای را که می‌خواهید به یک ویدیو تبدیل کنید را انتخاب کنید.
  3. روی دکمه اشتراک گذاری در پایین سمت راست ضربه بزنید.
  4. از صفحه اشتراک، Save as Video را انتخاب کنید.

با این کار عکس زنده شما به یک فیلم تبدیل شده و در اپ Photos ذخیره می‌شود. عکس زنده اصلی شما حذف نمی‌شود. و شما هنوز آن را در اپ Photos خود خواهید داشت. زمانی که فیلم ایجاد شده را پخش می‌کنید مانند هر فیلم ضبط شده دیگری که با استفاده از اپ Camera گوشی ضبط کرده‌اید با صدای اصلی خودش پخش می‌شود. و فرمت آن MOV خواهد بود.

 

کیفیت فیلم به همان اندازه عکس زنده خواهد بود.

 

اشتراک گذاری یک عکس زنده

عکس‌های زنده یک فرمت منحصر به فرد در سیستم عامل‌های iOS هستند اما با ایجاد تغییراتی بر روی آن‌ها می‌توانید بصورت آنلاین آن‌ها را به اشتراک بگذارید.

 

نحوه به اشتراک گذاشتن عکس‌های زنده در اینستاگرام و فیس بوک

شما می‌توانید یک عکس زنده در اینستاگرام و فیس بوک ارسال کنید اما ابتدا باید آن را به یک ویدیو تبدیل کنید.

 

نحوه ایجاد یک فیلم در اینستاگرام با استفاده از  یک عکس زنده

اینستاگرام نمی‌تواند عکس‌های زنده را به یک ویدیو تبدیل کند. شما باید ابتدا ‌آن‌ها را در دستگاه iOS خود تبدیل کرده و سپس در اینستاگرام به اشتراک بگذارید.

 

نحوه استفاده کردن یک عکس زنده در اپلیکیشن Boomerang

بعد از تبدیل کردن عکس زنده به یک ویدیو، نمی‌توانید در اپ Boomerang از آن استفاده کنید. اپ Boomerang فقط با فیلم‌هایی که شما با خود برنامه ضبط می‌کنید کار می‌کند و در حال حاضر از فیلم‌های Camera Roll پشتیبانی نمی‌کند.

 

نحوه تبدیل کردن عکس زنده به عکس ثابت

شما به راحتی می‌توانید یک عکس زنده را به یک عکس عادی یا JPEG تبدیل کنید. عکس زنده را در اپ Photos باز کنید و روی دکمه اشتراک ضربه بزنید. روی نشان LIVE در بالا ضربه بزنید تا غیرفعال شود. عکس زنده به یک JPEG ساده تبدیل می‌شود و هر وقت که خواستید دو باره میتوانید آن را به عکس زنده تیدیل کنید.

 

عکس‌های زنده در سیستم عامل‌های iOS خوب نمایش داده می‌شوند اما برای به اشتراک گذاشتن با سیستم عامل‌های دیگر باید آن را به یک ویدیو تبدیل کنید. اپل با ابزارهای داخلی این کار را به راحتی انجام می‌دهد. اگر به گزینه‌های ویرایش یک عکس نگاه کنید ویژگی‌های خیلی خوبی برای ویرایش آن خواهید یافت.

 

همچنین می‌توانید عکس‌های زنده و پشت سر هم را به یک GIF تبدیل کنید اما برای این کار به یک اپ متفرقه دیگری نیاز خواهید داشت.