ممکن است گاهی اوقات، احساس کنید صفحه فیس‌بوک شما اسم جذابی ندارد. یا بعضی اوقات، بخواهید برای مدت کوتاهی نام صفحه فیسبوک خود را تغییر دهید و بعدا به همان نام قبلی برگردانید. نگران نباشید، شما می‌توانید نام صفحه فیس‌بوک خود را در هر زمان که خواستید تغییر دهید!

 

برای شروع، صفحه فیس‌بوک را در مرورگر مورد علاقه خود باز کنید (در زمان نوشتن این مقاله، ما در اپلیکیشن موبایل Facebook قادر به دسترسی به این گزینه نبودیم) ما از رابط جدید فیس‌بوک استفاده خواهیم کرد تا روند کار را برای شما توضیح دهیم کنیم.

 

پس از باز کردن صفحه فیس‌بوک، روی دکمه Page Settings در گوشه پایین سمت چپ صفحه کلیک کنید.

 

 

در اینجا، بر روی دکمه Edit Page Info از نوار کناری کلیک کنید.

 

 

اکنون گزینه Name را در بخش General مشاهده خواهید کرد. در اینجا کادر متن را انتخاب کنید و نام مورد نظر خود را که می‌خواهید به عنوان نام جدید صفحه فیس‌بوک خود جایگزین کنید وارد کنید. سپس برای ذخیره، روی دکمه Save Changes کلیک کنید.

 

 

از شما خواسته می‌شود تغییرات خود را دوباره بررسی کرده و تأیید کنید. بعد از این‌که بررسی کردید، روی دکمه Request Change کلیک کنید.

 

 

اکنون فیس‌بوک درخواست شما را بررسی خواهد کرد. اگر نام جدیدی که انتخاب کردید، مطابق دستورالعمل‌های مربوط به نام صفحه فیس‌بوک باشد، با اعلانی مبنی بر تأیید تغییر، اعلانی دریافت خواهید کرد.

 

اگر گزینه تغییر نام را نمی‌بینید، ممکن است شما توانایی انجام چنین تغییراتی در صفحه خود نداشته باشید، یا ممکن است محدودیت‌هایی در خود صفحه شما وجود داشته باشد.