Siri، دستیار صوتی اپل است و الزامی برای فعال بودن دائمی آن وجود ندارد. اگر سیری را مفید نمی‌دانید، یا به طور تصادفی از Siri با استفاده از دکمه Side یا عبارت Hey Siri استفاده می‌کنید، در این‌جا به شما خواهیم گفت که چگونه می‌توانید Siri را به راحتی در iPhone یا iPad خود غیرفعال کنید.

 

چگونه سیری را در iPhone و iPad غیرفعال کنیم

غیرفعال کردن Siri را می‌توان در چند مرحله انجام داد. ابتدا اپ Settings را در iPhone یا iPad خود باز کنید و سپس بر روی گزینه Siri & Search ضربه بزنید.

 

 

در اینجا، در قسمت ASK SIRI بر روی دکمه‌های‌ فعال موجود در مقابل گزینه‌ها‌ی “Press Side Button for Siri، Listen for “Hey Siri، و Allow Siri When Locked ضربه بزنید تا غیرفعال شوند.

 

 

وقتی دو گزینه اول را غیرفعال می‌کنید، پنجره‌ای باز می‌شود که از شما سؤال می‌کند آیا واقعاً می‌خواهید سیری را خاموش کنید. در اینجا، بر روی دکمه Turn Off Siri ضربه بزنید.

 

 

اکنون Siri در iPhone و iPad شما غیرفعال شده است.

 

نحوه غیرفعال کردن پیشنهادات Siri در iPhone و iPad

زمانی که Siri به عنوان دستیار صوتی در iPhone و iPad شروع به کار کرد، نقش آن در دو سال گذشته به‌ طور چشم‌گیری گسترش پیدا کرد. و امروزه همه ویژگی‌های هوشمند را پوشش داده است.

 

از اپلیکیشن‌های پیشنهادی در جستجو گرفته تا اعلان‌های هوشمند روی صفحه قفل (که می‌توانند بسیار آزار دهنده باشند)، همه آن‌ها توسط Siri در پشت صحنه اداره می‌شوند. اما نگران نباشید، می‌توانید این موارد را نیز به راحتی از قسمت Siri & Search در اپ تنظیمات غیرفعال کنید.

 

هنگامی که به قسمت Siri & Search در اپ Settings مراجعه کردید، صفحه را به سمت پایین بروید تا جایی که بخش SIRI SUGGESTIONS را مشاهده کنید و سپس بر روی دکمه‌های فعال موجود در مقابل گزینه‌های Suggestions In Search، Suggestions In Look Up و Suggestions On Lock Screen ضربه بزنید تا غیرفعال شوند.

 

 

اکنون SIRI SUGGESTIONS در iPhone و iPad شما غیر فعال است.