فیس‌بوک یک رابط کاربری جدید در وب‌سایت دسک‌تاپ خود افزوده است، که تقریباً همه می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند. با کلیک بر روی یک دکمه، این رابط کاربری جدید و کم تحرک را می‌توانید فعال کنید. اما اگر پس از فعال کردن آن را دوست نداشتید، می‌توانید به راحتی ان را به حالت کلاسیک قبلی برگردانید.

 

روش فعال کردن رابط کاربری جدید فیس بوک

به وب‌سایت فیس‌بوک در رایانه خود بروید و وارد حساب کاربری خود شوید.

 

سپس، بر روی فلش رو به پایین در گوشه سمت راست در رابط کاربری کلیک کنید و سپس گزینه Switch To New Facebook را انتخاب کنید. رابط کاربری کلاسیک به رابط کاربری جدید تغییر خواهد کرد.

 

 

اولین بار که به رابط کاربری جدید Facebook وارد می‌شوید، یک پیام خوش‌آمدید ظاهر می‌شود. این شبکه اجتماعی ادعا می‌کند که با طراحی مجدد سرعت بالا، ظاهر تمیزتر و متن بزرگ‌تر را فراهم می‌کند. علاوه بر این، فیس‌بوک حالت تاریک را نیز به امکانات خود افزوده است که به راحتی می‌توانید آن را فعال کنید.

 

برای ادامه بر روی دکمه Next کلیک کنید.

 

 

قبل از سوئیچ به رابط کاربری جدید، شما می‌توانید حالت روشن یا تاریک را انتخاب کنید. گزینه مورد نظر خود را انتخاب کرده و سپس بر روی دکمه Get Started کلیک کنید.

 

 

اگر حالت Dark را انتخاب کردید و به آن علاقه نداشتید، می‌توانید هر وقت که خواستید حالت Light را فعال کنید.

 

روش بازگشت به رابط کاربری قدیمی فیس‌بوک

پس از فعال کردن رابط کاربری جدید، همیشه می‌توانید این تغییر را از صفحه اول حساب Facebook خود برگردانید. برای این کار، روی فلش رو به پایین در بالا سمت راست کلیک کرده و سپس گزینه Switch to Classic Facebook را انتخاب کنید.