برای مدیریت اعلان‌های دریافت شده به‌راحتی می‌توانید از Apple Watch به جای گوشی iPhone خود استفاده کنید. گاهی اوقات، اعلان‌ها روی هم جمع شده و باعث شلوغی در مرکز اعلان‌ها می‌شوند که باید همه آن‌ها را پاک کنید. در اینجا نحوه پاک کردن یک‌جا و سریع همه اعلان‌ها در Apple Watch را به شما خواهیم گفت.

 

در watchOS 7، اپل نحوه پاک کردن همه اعلان‌ها را تغییر داده است. قبلاً شما می‌توانستید در مرکز اعلان‌ها روی صفحه ضربه بزنید و نگه دارید تا دکمه پاک کردن همه اعلان‌ها ظاهر شود. اما از watchOS 7 و بالاتر، اپل از 3D Touch خداحافظی کرد.

 

این یک گام در مسیر درست است، اما روند پاک‌سازی همه اعلان‌ها تغییر پیدا کرد.

 

ابتدا، در صفحه ساعت Apple Watch خود انگشت خود را از بالای صفحه به سمت پایین بکشید تا مرکز اعلان‌ها را مشاهده کنید. اگر در حال استفاده کردن از یک اپلیکیشن هستید، روی لبه بالای صفحه ضربه بزنید و نگه دارید و سپس انگشت خود را به سمت پایین بکشید.

 

 

اکنون، لیست تمام اعلان‌های خود را مشاهده خواهید کرد. در اینجا، اگر روی صفحه ضربه بزنید و نگه دارید، هیچ اتفاقی نمی‌افتد. صفحه را به سمت پایین بکشید تا به بالای این صفحه بروید. همچنین می‌توانید از تاج دیجیتال نیز استفاده کنید.

 

 

در بالای لیست اعلان‌ها، دکمه Clear All را مشاهده خواهید کرد. برای پاک کردن همه اعلان‌ها روی آن ضربه بزنید. با این کار همه اعلان‌ها پاک شده و صفحه مرکز اعلان‌ها بسته می‌شود.

 

 

اکنون، وقتی به صفحه Notification Center یا همان مرکز اعلان‌ها مراجعه کنید، عبارت No Notifications را مشاهده خواهید کرد.