خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » رپر آمریکایی ماسکی با فیلتر هپا و هدفون داخلی رونمایی کرد

دانلود کتاب های امتحان شده

رپر آمریکایی ماسکی با فیلتر هپا و هدفون داخلی رونمایی کرد

ویلیام جیمز آدامز جونیور ملقب‌ به ویل. آی. ام که بیشتر به‌ خاطر حضور در گروه موسیقی Black Eyed Peas شناخته می‌شود، تاکنون چند بار اقداماتی در صنعت فناوری انجام داده است که البته همه‌ی آن‌ها موفقیت‌آمیز نبودند؛ اما ویل. آی. ام تصمیم ندارد از عملی کردن ایده‌های جالب دست بکشد.

جدیدترین پروژه‌ی این رپر آمریکایی ماسک صورتی است که فناوری‌ها و قابلیت‌های متعددی شامل هدفون مجهز به سیستم حذف نویز و اتصال بلوتوث دارد. ماسک پیشرفته‌ی ویل. آی. ام با برچسب قیمت ۲۹۹ دلاری، بسیار گران‌تر از ماسک‌های عادی است.

اجزای داخلی ماسک ویل. آی. ام Xupermask مدل مشکی

این ماسک که Xupermask (بخوانید سوپرماسک) نام دارد، در همکاری با شرکت هانی‌ول تولید شده است، دو فنِ سه‌سرعتی دارد و به فیلتر هپا مجهز است. پیش‌تر همین تعداد فن را در ماسک ویژه‌ی ال‌جی با نام LG PuriCare Wearable Air Purifier دیده بودیم.

از آن‌جایی که رپر آمریکایی در فرایند تولید ماسک نقش داشته، Xupermask دارای هدفون داخلی است که از سیستم حذف فعال نویز استفاده می‌کند تا کاربر موسیقی را با لذت زیادی گوش بدهد. ماسک ویل. آی. ام دارای میکروفون، بلوتوث 5 و سیستم داک ایرباد مغناطیسی است.

Xupermask که شباهت‌های به ماسک Project Hazel ریزر دارد، به چراغ LED مجهز است؛ البته این چراغ نمی‌تواند نورپردازی RGB ارائه بدهد. هدفون داخلی ماسک ویل. آی. ام تا هفت ساعت شارژدهی می‌کند. 

ویل. آی. ام رپر آمریکایی با ماسک Xupermask در حال برگزاری کنسرت

ظاهر آینده‌نگرانه‌ی Xupermask توسط خوزه فرناندز طراحی شده است. او که یکی از طراحان لباس هالیوود به ‌شمار می‌آید، سابقه‌ی کار در پروژه‌ی فیلم‌های پلنگ سیاه، انتقام‌جویان و مردان ایکس ۲ دارد. فرناندز همان فردی است که لباس فضایی اسپیس ایکس را برای ایلان ماسک طراحی کرد.

طبق بیانیه‌ی مطبوعاتی هانی‌ول، Xupermask با استفاده از «مواد اولیه‌ی نوآورانه تولید شده» که مواردی مثل بخشی سیلیکونی برای چسبیدن ماسک به ‌صورت را شامل می‌شود. این ماسک دارای بند کش‌سان است تا حس راحتی به کاربر منتقل کند. Xupermask به‌سادگی با انواع فرم‌ چهره سازگار می‌شود و می‌توان هر روز از آن استفاده کرد. 

ماسک ویل. آی. ام Xupermask مدل مشکی و سفید

البته قابلیت‌های متعدد Xupermask باعث می‌شوند با ماسکی ارزان روبه‌رو نباشیم. Xupermask با قیمت ۲۹۹ دلار در دو مدل که یکی از آن‌ها ترکیب رنگ‌های سفید، خاکستری و نارنجی است و در دیگری از رنگ‌های مشکی و نارنجی استفاده شده، از هشتم آوریل ۲۰۲۱ (۱۹ فروردین ۱۴۰۰) به بازار عرضه شده است. کیت محصول شامل کیس، سه ماه فیلتر هپا، بند، کابل شارژ USB-C و ماسک پارچه‌ای است. 

نیم رخ ماسک ویل. آی. ام Xupermask

با درنظرگرفتن آغاز گسترده‌ی واکسیناسیون در اکثر نقاط دنیا، شاید در نگاه اول عرضه‌ی ماسکی با این قیمت در این برهه‌ی زمانی چندان هوشمندانه نباشد؛ اما مدیرعامل ریزر هنگام اعلام خبر تولید Hazel، سخنان جالبی مطرح کرده بود. او گفت با وجود آغاز واکسیناسیون، مراکز بهداشتی همچنان به استفاده از ماسک تأکید دارند و مردم همچنان باید بسیار مواظب باشند. به‌ گفته‌ی او، بسیاری از کشورها قرار نیست به‌زودی‌ به‌طور کامل واکسینه شوند و بنابر این استفاده از ماسک همچنان ضروری است. 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها