خانه » همه » مذهبی » رییسی حیف بود!

دانلود کتاب های امتحان شده

رییسی حیف بود!

عصراسلام: نکته مهم، ذوق و شوق زودتر از موعد در توهم پیروزی قطعی #رئیسی است که بسیاری از طرفدارانش را دربر گرفته و از هیجان، گریبان چاک داده و سر به بیابان گذاشته‌اند! 

ورود رییسی به عرصه انتخابات ریاست جمهوری، پوست خربزه‌ای بود که اصولگرایان زیر پایش گذاشتند و رییسی ریسک بسیار بزرگی را پذیرفت. رها کردن تنگه احد قوه قضاییه در شرایط کنونی اشتباه بزرگی‌ست. با توجه به شرایط موجود، به‌نظر می‌رسد علی لاریجانی رییس جمهور بعدی ایران باشد که همان دولت سوم حسن روحانی خواهد بود.

حال اگر فرض کنیم رییسی پیروز این انتخابات باشد، با چه وضعی روبرو خواهد بود؟

رییسی در خوشبینانه‌ترین حالت، اگر پیروز انتخابات شود، در یک انتخابات حداقلی و یک رأی شکننده و ناپلئونی به پاستور خواهد رفت، که همین موضوع کار را برای او بسیار دشوار کرده و دولت آینده که دولت مذاکره است، مجبور است امتیازات فراوانی را به طرف مقابل واگذار کند که البته چیزی برای واگذاری نمانده و در نتیجه مجبور به عقب‌نشینی‌های بیشتر خواهد شد که آن روز، اسمش را مصلحت نظام خواهند گذاشت!

در ضمن، شکست یا پیروزی حداقلی رییسی، که نماینده جریان و گفتمان انقلاب در داخل و خارج از کشور تعریف شده، در علوم سیاسی تعریفی دارد مبنی بر عدم مقبولیت و مشروعیت نظام که همین موضوع، تبعاتی را برای دولت او در عرصه‌های داخلی و خارجی خواهد داشت.

رییسی حیف بود.
این مرد را دوست دارم…
‌‌‌‌‌
‌‌
مهدی نیکخواه

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها