خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » زمان بندی مراسم Google I/O 2021 اعلام شد

دانلود کتاب های امتحان شده

زمان بندی مراسم Google I/O 2021 اعلام شد

تنها چند هفته تا آغاز کنفرانس سالانه‌ی توسعه‌دهندگان گوگل زمان باقی مانده است و آن‌طور که اندروید سنترال می‌نویسد، قرار است با رویدادی هیجان‌انگیز مواجه باشیم. گوگل ساعاتی پیش زمان‌بندی دقیق رویداد Google I/O 2021 را منتشر کرد تا بدانیم چه انتظاری از این مراسم داشته باشیم. گوگل در این رویداد، چندین کنفرانس مطبوعاتی، اجلاس و ورکشاپ برگزار خواهد کرد.

گوگل به کسانی که پیش‌تر برای حضور در I/O 2021 ثبت‌ نام کرده‌ و علایقشان را برگزیده‌اند، اجلاس‌های خاصی با برچسب «Suggested for You» پیشنهاد می‌دهد. شرکت واقع در مانتین ویو بر اساس عناوین و سلایق مختلف، رویدادهای داخل Google I/O را زمان‌بندی کرده است. به‌ نظر می‌رسد اکثر جلسه‌ها با یکدیگر هم‌پوشانی دارند؛ به همین دلیل نمی‌توان در همه‌ی آن‌ها شرکت کردد و باید صرفا سراغ جلسه‌های مورد علاقه رفت.

یکی از جلسه‌های مهم کنفرانس گوگل به Wear OS و توسعه‌ی Tile برای این پلتفرم ارتباط دارد. گوگل مدتی پیش این ویژگی را به روی توسعه‌دهندگان متفرقه باز کرد تا قابلیت‌های بیشتری به Wear OS اضافه شود.

گوگل جلسه‌ای ا با محوریت دستگاه‌های تاشدنی و نمایشگرهای بزرگ برگزار خواهد کرد. این شرکت مدتی است با مایکروسافت همکاری می‌کند تا تجربه‌ی کاربری دستگاه‌هایی نظیر گلکسی زد فولد 2 سامسونگ و سرفیس دوئو را بهبود بدهد.

گوگل در Google I/O 2021 اطلاعات زیادی در مورد اندروید 12 منتشر خواهد کرد؛ جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل موبایل گوگل اکنون در سومین و آخرین نسخه‌ی پیش‌نمایش توسعه‌دهنده به سر می‌برد و انتظار داریم بتای عمومی آن به‌ هنگام آغاز کنفرانس گوگل در دسترس قرار بگیرد. 

رویداد Google I/O 2021 روز ۱۸ می ۲۰۲۱ (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰) آغاز خواهد شد و کنفرانس مطبوعاتی آغازین آن برای ساعت ۲۱:۳۰ به وقت تهران برنامه‌ریزی شده است. حتی اگر تمایلی به جلسه‌ها و ورکشاپ‌های I/O ندارید، بهتر است حتما نگاهی به کنفرانس مطبوعاتی داشته باشید؛ چون معمولا اخبار مهمی در آن اعلام می‌شود که مستقیما کاربران عادی را تحت تأثیر قرار می‌دهد. زومیت مراسم I/O را به‌ شکل جامع پوشش خواهد داد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها