خانه » همه » آموزشی » سخن آغازین

دانلود کتاب های امتحان شده

سخن آغازین

منت و عزت خدای را ، پروردگار خلق و خداوند کبریا ، که توفیقش را رفیق راهمان ساخت تا میزبان حضور پر مهرتان باشیم و محفل ما ، به انوار فیض حضورتان منور و به زیور اندیشه های تابناکتان مزین گردد . هرچند که توفیق این ره ، همه موقوف یک عنایت الهیست و حصول نتیجه بسته به الطاف خاص حضرت ربوبی « الحمدالله الذی یفعل ما یشاء »

سلامی از عمق جان بر یاران و دوستان ، میهمان و میزبان ، گرامی همکاران ، والدین ، دانش آموزان ، هم مسیران و همراهان ، صاحبان اندیشه و ساعیان دانش پیشه که سعی و تلاش شان از گلزار تفکر به بهار تدبر می طراود ، و تعهد و تخصص می آفرینند .

حضور گهربارتان را ارج می نهیم و به همراهی تان بر خود می بالیم . 

بر آستان پیر مغان سر چرا کشیم ؟

                                              دولت در این سرا و گشایش در این در است

پس به شکرانه ی هم نوایی در حضورتان ، سپاس بی کران و ثنای بی حد تقدیم می کنیم بر آستان صفات بی همتای احدیت که در کمال رأفت و در نهایت عطوفت ، رخصت خدمت در فضایی دیگر به اینجانب عطا فرمود تا در محضر نازنینانی از جنس شور و شعور ، راه پر فراز و نشیب کمال انسانی را هم پیمایی کنیم .

وزن بودن ، شوق آموختن ، شور زندگی ، درک هستی ، تدبیر کار و سپیدی کمال از اهداف مان است که برایش یا علی گفتیم و نیازمند یاری سبزتان هستیم .

باشد که در کنار هم ، گام هایی مؤثر در جهت حفظ و ارتقاء مؤلفه های سلامت روان در جامعه و جهان خویش برداریم و به زیستن را مزه کرده ، هستی را میهمان آرامش و شادی درون خویش کنیم .

برچسب‌ها: خیر مقدم

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها