خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » سری فایند ایکس 3 اوپو از پشتیبانی نرم‌افزاری سه‌ساله برخوردار خواهد بود

دانلود کتاب های امتحان شده

سری فایند ایکس 3 اوپو از پشتیبانی نرم‌افزاری سه‌ساله برخوردار خواهد بود

مدتی است شرکت‌های سازندهٔ گوشی هوشمند مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید در سیاست‌های خود بازنگری کرده‎‌اند و در حال افزایش مدت‌زمان پشتیبانی نرم‌افزاری از محصولاتشان هستند. یکی از این شرکت‌ها اوپو نام دارد که چنین سیاستی را در قبال سری جدید فایند ایکس ۳ و مدل‌های دیگر آن اجرا خواهد کرد.

GSMArena گزارش می‌دهد که اوپو رسماً پشتیبانی سه‌ساله از سری فایند ایکس ۳ را تأیید کرده است. اصولاً این شرکت چینی از محصولات خود به مدت ۲ سال پشتیبانی نرم‌افزاری می‌کند. منظور پشتیبانی نرم‌افزاری، ارائهٔ آپدیت‌های امنیتی است که امکان دارد شامل اضافه‌ شدن ویژگی‌های جدید بشود. 

در گزارش ذکر شده که اوپو روی پشتیبانی نرم‌افزاری تا مدت ۴ سال نیز تمرکز کرده است و مهندسان این شرکت بررسی می‌کنند که آیا از نظر فنی امکان انجام چنین کاری وجود دارد یا خیر. علاوه بر ارائهٔ پچ‌های امنیتی ماهانه، منظور از پشتیبانی سه‌ساله می‌تواند دریافت نسخه‌های جدید سیستم‌عامل اندروید باشد. با این حساب، سری اوپو فایند ایکس ۳ که همراه‌با سیستم‌عامل اندروید ۱۰ به بازار عرضه شدند و پس از مدتی آپدیت اندروید ۱۱ را دریافت کردند، احتمالاً به نسخه‌های اندروید ۱۲ و ۱۳ نیز دسترسی خواهند داشت.

اوپو مدتی است که تلاش می‌کند جایگاه بهتری در بازار گوشی‌ هوشمند به دست آورد و تغییر در سیاست‌های پشتیبانی نرم‌افزاری و افزایش مدت‌‎زمان آن از دو سال به سه سال، جدیت این شرکت چینی برای جذب مشتریان جدید را نشان می‌دهد. 

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها