خانه » همه » خبر » پر بیننده ترین اخبار ایران و جهان » سفیر روسیه از ایران رفت؟

سفیر روسیه از ایران رفت؟

فرارو- حشمت الله فلاحت پیشه رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی خبر از خروج یک سفیر از ایران داد و اعلام کرد سفیر پرحاشیه از ایران خارج شد.

فلاحت پیشه نوشت: خبر رفتن یک سفیر پرحاشیه از تهران اگر نشانه‌ای از اهمیت منافع ملی ایرانیان در جنگ قدرت‌های زمانه باشد، جای خوشحالی دارد.

1277957 736 - سفیر روسیه از ایران رفت؟

تنها سفیری که این اواخر با سخنان و تصاویرش در ایران جنجال به پا کرده بود، سفیر روسیه در ایران بود و به نظر می‌رسد منظور فلاحت پیش از سفیر پرحاشیه «لوان جاگاریان» باشد. 

جاگاریان سفیر روسیه در ایران شخصیتی جنجالی و پرحاشیه است که هر از گاهی به نحوی در رسانه‌ها و فضای مجازی با انتشار تصویر یا توئیت و یا گفتگویی موج رسانه‌ای بپا می‌کند. او در آخرین مصاحبه خود که با روزنامه شرق انجام شد از بدهکاری ایران به روسیه و مخالفت روسیه با همجنسبازی در ایران سخن گفت.

او در بخشی از گفتگوی خود گفت: وقتی آمریکا غیرقانونی از برجام خارج شد، ما محکومش کردیم و گفتیم این اقدام غیرقانونی است، اما دوستان اروپایی شما چه کار کردند؟ فقط اظهار تأسف کردند. دولت‌های غربی فقط هدفشان این است که ارزش‌های پوچ خود مانند همجنس‌بازی و چیز‌های خیلی کثیف را به ایران بیاورند، ولی ما مخالفت می‌کنیم.

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد