خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » سونی اکسپریا ایس 2 در کنسول گوگل پلی فهرست شد

دانلود کتاب های امتحان شده

سونی اکسپریا ایس 2 در کنسول گوگل پلی فهرست شد

اکسپریا ایس ۲ نام گوشی هوشمندی اقتصادی سونی است که انتظار می‌رود به‌زودی معرفی شود. شایعاتی وجود دارد مبنی‌ بر اینکه اکسپریا ایس ۲ مانند مدل پیشین تنها در ژاپن عرضه خواهد شد؛ اما تا زمان معرفی رسمی و انتشار جزئیات دقیق از اکسپریا ایس ۲ نمی‌توان به شایعات بسنده کرد.

Mysmartprice گزارشی منتشر کرده که اکسپریا ایس ۲ در کنسول گوگل پلی رؤیت شده است. در فهرست منتشرشده به برخی از مشخصات سخت‌افزاری محصول سونی اشاره می‌شود که برای مثال می‌توان تراشه‌ی به کار گرفته‌شده در آن را نام برد.

محصول اقتصادی سونی با شماره مدل SO-41B که با نام اکسپریا ایس ۲ به بازار عرضه خواهد شد، از MT6765 مدیاتک استفاده می‌کند؛ تراشه‌ای که با نام هلیو پی ۳۵ شناخته می‌شود و فاقد مودم 5G است. درواقع اکسپریا ایس ۲ از ارتباطات نسل نوین 5G پشتیبانی نمی‌کند و کاربران باید به ارتباطات 4G بسنده کنند. در فهرست ذکر شده  است که محصول جدید سونی دارای ۴ گیگابایت رم خواهد بود؛ اما امکان دارد شرکت ژاپنی گوشی هوشمند معرفی‌نشده‌ی خود را با ظرفیت‌های بیشتر رم نیز روانه‌ی بازار کند.

ابعاد صفحه‌نمایش اکسپریا ایس ۲ هنوز مشخص نشده است؛ اما در فهرست می‌توان مشاهده کرد که این گوشی سونی با رزولوشن ۱۴۹۶ در ۷۲۰ پیکسل و نسبت ابعاد ۱۹ به ۹ روانه‌ی بازار خواهد شد. شرکت ژاپنی جایگاه دوربین سلفی را در بالای صفحه‌نمایش و بین بریدگی با طراحی آبشاری قرار داده است؛ اما برخی از گزارش‌ها به وجود حاشیه‌ی قابل‌ توجهی در بالا و پایین صفحه‌نمایش اشاره دارند.

نکته‌ی قابل‌ توجه، عرضه‌ی اکسپریا ایس با صفحه‌نمایش ۵ اینچی و رزولوشن +FHD بود؛ اما در مدل جدیدتر شاهد کاهش رزولوشن هستیم. چنین امری در حال حاضر توجیهی ندارد و باید صبر کرد و دید آیا مشخصات سخت‌افزاری ذکرشده در زمان رونمایی اکسپریا ایس ۲ تأیید می‌شود یا خیر.

مشخصات اکسپریا ایس 2 سونی

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها