خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » شایعه: آمازون به دنبال خرید MGM به مبلغ ۹ میلیارد دلار است

دانلود کتاب های امتحان شده

شایعه: آمازون به دنبال خرید MGM به مبلغ ۹ میلیارد دلار است

از نقش آمازون در حوزه‌های مختلف نمی‌توان به‌سادگی گذشت. بزرگ‌ترین خرده‌فروشی دنیا، در حوزه‌هایی از جمله سرویس‌های اشتراکی بازی‌ ویدئویی و فیلم و سریال گرفته تا صنایع هوا و فضا فعالیت دارد و به نظر می‌رسد به‌زودی حضور خود در زمینه‌ی سینما را پر‌رنگ‌تر از گذشته خواهد کرد.

Veriety در گزارشی اشاره کرده که آمازون به‌ دنبال خرید استودیوهای فیلم‌سازی مترو گلدوین مایر (MGM) به همراه کلیه‌ی آثار آن است که شامل حق امتیاز فیلم‌ها و سریال‌های مختلف آن می‌شود. چنین موضوعی خبر بزرگی به نظر می‌رسد؛ اما عجیب نیست. در نبرد شبکه‌های آنلاین/استریم‌محور، انواع و اقسام شرکت‌های بزرگ به خرید استودیوهای متفاوت همچون MGM فکر می‌کنند. ظاهراً طی چند هفته‌ی اخیر تمایل آمازون به خرید استودیوهای فیلم‌سازی MGM تبدیل به یک تصمیم نسبتاً جدی شده است.

برخی از افراد می‌گفتند ارزش MGM معادل ۵ میلیارد دلار خواهد بود؛ اما مترو گلدوین مایر از دسامبر سال گذشته در آستانه‌ی به فروش رسیدن با قیمتی بین ۷ تا ۱۰ میلیارد دلار بوده است. اکنون بر اساس گزارش‌ها، آمازون امکان دارد با MGM برای پرداخت حدود ۹ میلیارد دلار، برای واگذاری کامل به توافق برسد.

مجموعه فیلم Rocky، سری فیلم Creed، سریال Fargo، سریال Survivor، سریال The Handmaid’s Tale، شبکه کابلی Epix و صدالبته آرشیو فیلم‌های جیمز باند از جمله آثار پرشمار مترو گلدوین مایر هستند. از آثار سینمایی جدید MGM در سال ۲۰۲۱ باید به فیلم House of Gucci ریدلی اسکات، فیلم Creed 3 مایکل بی. جردن و تازه‌ترین فیلم‌های پل توماس اندرسون و ران هاوارد اشاره کرد.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها