خانه » همه » خبر » شمسایی: مجمع گل و بلبل نبود!

دانلود کتاب های امتحان شده

شمسایی: مجمع گل و بلبل نبود!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان بعد از مجمع فدراسیون فوتبال، گفت: رای گیری شده الان باید دشمنی ها باید کنار برود و دوستی جانشین آنها شود. تیم ملی فوتبال کمتر ا 4 الی 5 ماه دیگر باید به جام جهانی برود. فوتسال، فوتبال ساحلی و فوتبال امید همه شرایط مشابه تیم ملی فوتبال را دارند.

وی افزود: در این شرایط باید ید واحده شویم تا با وجود شما موفقیت تیم های ملی رخ دهد. کلا باید دشمنی ها را کنار بگذاریم و همدل شویم.

سرمربی تیم ملی فوتسال از شرایط تیم ملی، گفت: با آرژانتین توافق شده و قرار است با قهرمان جهان بازی کنیم. تو مهر ماه هم بازی های آسیایی را پیش رو داریم. احتیاج به کمک همه شما داریم و فدراسیون هم باید به ما کمک کند. یه روزی ما در AFC هیچ جایزه ای نداشتیم ولی فوتسال پرچمدارش بود.

شمسایی درباره مجمع فدراسیون گفت: در این مجمع همه گل و بلبل نگفتند و از این حیث خوب بود. هر فردی آمد مخالف یا موافق نظر خود را گفت و نظرات مختلف را شاهد بودیم. باید تا مجمع بعدی منتظر باشیم ولی در کل همه باید کمک کنند. میرشاد ماجدی سرپرست فدراسیون ماند و ما باید همه به او کمک کنیم تا در کارش موفق شود.

بیشتر بخوانید:

258 258

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها