خانه » همه » جدید ترین مطالب تخصصی » شورولت سیلورادو ینکو مجهز به پیشرانه سوپرشارژ ۷۱۰ اسب بخار معرفی شد

دانلود کتاب های امتحان شده

شورولت سیلورادو ینکو مجهز به پیشرانه سوپرشارژ ۷۱۰ اسب بخار معرفی شد

ممکن است برخی افراد از قدرت پیک‌آپ شورولت سیلورادو ناراضی باشند. این افراد نباید نگران باشند؛ زیرا تیم اسپشالتی وهیکل اینجینیرینگ (SVE) در تامز ریور ایالت نیوجرسی برای آن‌ها راه‌ حل مناسبی دارد. به گزارش موتوروان، این شرکت تیونینگ خودرو با پکیج جدید خود شورولت سیلورادو را به نسخه‌ی Yenko ٫ SC Silverado سوپرشارژ تبدیل می‌کند و آماده است تا سیلورادو را به سطح بالاتری از عملکرد ارتقا بدهد.

ایالات متحده اکنون در عصر طلایی وانت به سر می‌برد. تنوع بسیار زیاد وانت پیک‌آپ همراه‌ با قیمت پیشنهادی آن‌ها، این دوران را به یکی از بهترین زمان‌های تاریخ برای علاقه‌مندان به وانت تبدیل کرده است. در این بازار، برای هر سلیقه‌‌ی خاص، محصولی وجود دارد و علاقه‌مندان می‌توانند از بین تعداد زیادی گزینه انتخاب کنند. کسانی که به‌ دنبال وانتی برای رانندگی پرسرعت در بیابان‌های دورافتاده هستند، می‌توانند گزینه‌ی مناسبی پیدا کنند. آیا گزینه‌ای برای بهره‌گیری از تجربه رانندگی لوکس و درجه یک وجود دارد؟ بله؛ مشتریان می‌توانند از بین پیشنهاد‌ها بسیار زیاد برای وانت‌های مجهز به تزئینات لوکس چرمی انتخاب کنند.

هنگامی که صحبت از وانت‌های اسپرت ساخته‌شده برای عملکرد در جاده می‌شود، فضای مشخصی توسط شرکت‌های خدمات پس از فروش و تیونینگ وجود دارد که اکنون توجه خود را به قابلیت‌های آفرود برای وانت پیک‌آپ‌های با عملکرد بالا متمرکز کرده‌اند. این همان جایی است که تیم اسپشالتی وهیکل اینجینیرینگ با بسته اسپرت Yenko / SC Silverado توانایی‌های خود را به رخ می‌کشد.

نمای جلو پیکاپ شورولت سیلورادو ینکو / SVE Chevrolet YENKO Silverado

شورولت سیلورادو برای شروع به پیشرانه ۶٫۲ لیتری خورجینی هشت سیلندر آپشنال به‌عنوان مبنا نیاز دارد. پکیج SVE شامل سوپرشارژر ۳ لیتری است که باعث افزایش قدرت تولیدی پیشرانه V8 به ۷۱۰ اسب‌بخار می‌شودِ درحالی‌که با قوانین آلایندگی ۵۰ ایالت سازگار است و از ۳ سال گارانتی یا ۳۶ هزار مایل کارکرد بهره می‌برد.

برای پشتیبانی از این قدرت بالا، SVE از ترمزهای جلوی ۶ پیستونی بزرگ همراه‌ با تغییرات اساسی در سیستم تعلیق بهره می‌برد که شامل کیت کاهش ارتفاع برای فنرهای جلو و کمک‌فنرهای فاکس در عقب است. همچنین میله ضد غلتش ۱٫۱۲۵ اینچی در عقب و میله‌های کششی مستحکم وجود دارد که به کاهش نوسان چرخ کمک می‌کند و تمام قدرت خروجی را به زمین می‌رساند.

علاوه بر تغییرات پیشرانه و سیستم تعلیق، SVE طرح‌های بیرونی منحصربه‌فردی ارائه می‌دهد که می‌تواند متناسب با درخواست‌های مشتریان تنظیم شود. نتیجه، شورولت سیلورادو ینکو است که جای خالی وانت‌های خیابانی را در مسیرهای آف‌رود پر می‌کند.

درباره admin

دیدگاهتان را ثبت کنید

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد

تازه ترین ها